تاریخ عرضه بازسازی فاینال فانتزی 7 رسما اعلام شد

به گزارش آریا بلاگ، در حالی که تصور می کردیم شرکت باز سازی اسکوئر انیکس بخواهد رونمایی از تاریخ انتشار بازسازی فاینال فانتزی 7 (Final Fantasy VII Remake) را به کنفرانس خود در E3 2019 موکول کند، ولی ساعتی پیش شاهد اعلام رسمی تاریخ انتشار این بازی بودیم. اسکوئر انیکس اعلام نموده است که بازی Final Fantasy VII Remake در روز سوم مارس سال 2020 (1 فروردین 1399) عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه بازسازی فاینال فانتزی 7 رسما اعلام شد

خبر اعلام تاریخ انتشار بازسازی فاینال فانتزی 7 در کنسرتی که دیشب برای اجرای موسیقی های این بازی برگزار شده بود، اعلام شد. اسکوئر انیکس هم چنین در این کنسرت تریلر کوتاه تازه ای از بازی نمایش داد و یکی دو طرح هنری جدید هم از بازی منتشر کرد.

قرار بود فاینال فانتزی 7 در چند قسمت عرضه گردد و اسکوئر انیکس حرفی از این موضوع در بیانیه خبری خود نزده است؛ طوری که نمی دانیم آیا هنوز برنامه اسکوئر انیکس برای عرضه چند قسمتی بازسازی فاینال فانتزی 7 پابرجاست، یا اینکه آن ها توانسته اند تمام محتوایی که برای این بازسازی در نظر داشته اند را در یک بازی جای دهند.

با این حال، اسکوئر انیکس باز هم تاکید نمود که اطلاعات بیشتر درباره بازسازی فاینال فانتزی 7 در کنفرانس این شرکت که به مناسبت E3 2019 برگزار می گردد، منتشر خواهد شد.

می توانید در ادامه تریلر جدیدی که از بازی منتشر شده است را ببینید.

بازی فاینال فانتزی 7 به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 4 عرضه می گردد.

منبع: اسکوئرانیکس

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 146

به "تاریخ عرضه بازسازی فاینال فانتزی 7 رسما اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه بازسازی فاینال فانتزی 7 رسما اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید