ترفندهای طراحی داخلی برای متحول کردن خانه

به گزارش آریا بلاگ، این که آیا شما به تازگی جابجا شده اید و به دنبال گزینه ای سریع برای دکوراسیون خانه خود هستید، ترفندهای طراحی داخلی وجود دارد که طراحان از آن استفاده می نمایند و شما نیز می توانید با کمترین کوشش و هزینه به راحتی از آنها استفاده کنید. برخی اوقات در زمان بازسازی ساختمان کوچک ترین کارها بیشترین تاثیر را می گذارد.

ترفندهای طراحی داخلی برای متحول کردن خانه

جهت دریافت خدمات نوسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این می تواند شامل اضافه کردن آینه، نقاشی، لامپ یا حتی یک گیاه باشد. شاید شما بخواهید رنگ دیوارهای خود را ملایم تر کنید، یک اتاق را روشن تر کنید یا گرمای زیادی به فضای زندگی خود ببخشید. نگاهی به این نکات طراحی هوشمندانه بیندازید و ببینید چگونه می توانند الهام بخش شما باشند!

استفاده از رنگ های مناسب در طراحی داخلی

اتاق های کوچک تر را با رنگ های ملایم تر و روشن تر رنگ آمیزی کنید تا باعث عظیم تر جلوه دادن اتاق شما گردد. اتاق نشیمن نمونه ای عالی از استفاده حداکثری از فضای کوچک شما است. یک اتاق به خاطر وجود وسایل تمایل دارد ظاهر کوچکی داشته باشد، اما پنجره های عظیم، دیوارهای با رنگ روشن و استفاده از آینه ها نه تنها منعکس نماینده نور طبیعی ورودی از درب ها و پنجره ها است بلکه استفاده از آینه ها باعث گسترش نوری بیشتر می گردد.

فضای اتاق را عظیم تر از حد واقعی نشان می دهد. در عوض، رنگ های تیره باعث می شوند اتاق کوچک تر به نظر برسد. حتی با وجود نور طبیعی و معین موقعیت استراتژیک آینه ها، این اتاق در فضایی تیره تر جلوه بسته تری خواهد داشت. بعد از بازسازی خانه های قدیمی از رنگ های روشن برای عظیم تر نشان دادن فضا استفاده کنید.

از آینه های تزئینی برای اضافه کردن نور به فضای زندگی خود استفاده کنید

همان طور که در بالا گفته شد، از آینه ها همچنین می توان برای عظیم تر جلوه دادن فضاهای کوچک استفاده کرد. برای اتاق های عظیم تر یا هر اتاق با مقدار محدودتری از نور طبیعی، آینه هایی که درست در پشت پنجره ها قرار گرفته اند، نور زیادی را می توانند به خانه شما اضافه نمایند. از آینه های تزئینی می توان برای پر کردن فضای خالی دیوارها استفاده کرد. آینه های عظیم و کوچک، نور و بعد به فضای زندگی شما می افزایند.

طرح ها را با هم مخلوط کنید

در زمان طراحی داخلی الگوها و بافت ها را با هم ترکیب کنید. از طراحی قدیمی و جدید، گران و ارزان در کنار یکدیگر استفاده کنید. مسئله ای در قرار دادن اقلام کلاسیک در کنار مبلمان مدرن شما وجود ندارد. همه بخش های دکوراسیون داخلی نشان دهنده مهم ترین جنبه های دکوراسیون منزل شما هستند و شخصیت شما و سبک طراحی مورد علاقه شما را منعکس می نمایند. میز عتیقه ای که داستان پدر عظیم شما را نشان می دهد روایت نماینده گذشته شما خواهد بود.

مبل مدرنی که عاشق آن شدید و به سادگی می توانید آن را خریداری کنید، همچنین نشان دهنده داستان فعلی شما است و هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید گذشته و شرایط فعلی خود را در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار دهید. همین کار را می توانید به عنوان یک جنبه هنری نیز در نظر بگیرید.

اکنون ممکن است نخواهید یک نقاشی مدرن را در همان دیواری که یک نقاشی کلاسیک وجود دارد قرار دهید، اما هیچ دلیلی وجود ندارد که آنها نتوانند در یک اتاق در کنار هم قرار بگیرند. با استفاده از پارچه هایی از جنس مبلمان، فرش یا بالشت، رنگ ها و الگوهای متنوع می توانید گرما و بافت را به فضای زندگی خود وارد کنید.

روکش برای مبلمان

روکش های مبلمان اقلامی شگفت انگیز هستند. آنها می توانند به عنوان ابزاری برای تغییر ظاهر مبلمان شما برای بازتاب فصل ها استفاده شوند. این پوشش هایی که به راحتی قابل جداسازی هستند به شما امکان می دهند بدون نگرانی از خراب شدن رویه مبلمان خود، ظاهری پیشرفته به آن ببخشید. کاورهای مبلمان برای اتاق هایی که اغلب توسط بچه ها استفاده می شوند ایده آل هستند. استفاده از روکش های سفید، ظرافت، راحتی را در عین پیچیدگی به خانه شما اضافه می نمایند.

از سبدهای حصیری استفاده کنید

سبدهای حصیری روشی مالی و زیبا برای بهبود جلوه اتاق شما در زمان اجرای ترفندهای طراحی داخلی هستند. از سبد ها می توان برای ذخیره و نمایش کتاب، مجله های معماری و تزئینات، اسباب بازی ها، حوله ها و پتوها و موارد دیگر استفاده کرد. چند سبد حصیری کوچک را روی پیشخوان آشپزخانه خود قرار دهید تا به زیبایی میوه و سبزیجات خود را به نمایش بگذارید.

به ما امتیاز بدهید

[Total: 0 Average: 0]منبع: ویرا معماری
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2536

به "ترفندهای طراحی داخلی برای متحول کردن خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفندهای طراحی داخلی برای متحول کردن خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید