تصاویر نهایی گلکسی اس 11 طراحی خیره کننده نمایشگر آن را به نمایش می گذارد

به گزارش آریا بلاگ، در رابطه با گلکسی اس 11 تا به امروز خبرها و رندرهای زیادی منتشر شده و هر یک به بخشی از این گوشی مورد انتظار سامسونگ اشاره داشته اند. اما در تصاویر جدید منتشر شده، تغییراتی را شاهد هستیم که نگاه هر بیننده ای را به خود مجذوب می نماید و آن، طراحی شگفت انگیز نمایشگر این محصول است!

تصاویر نهایی گلکسی اس 11 طراحی خیره کننده نمایشگر آن را به نمایش می گذارد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید.

جدیدترین تصاویر از نمایشگر گوشی گلکسی اس 11، توسط موسسه Ice Universe، یکی از موثق ترین منابع اطلاعاتی محصولات سامسونگ منتشر شده. به عبارتی، این بار شاهد تصویری از خود گوشی نیستیم! بلکه تصویری از مدل مرجع (رفرنس) کاور محافظ نمایشگر به بیرون درز نموده که فراوری نمایندگان لوازم جانبی به یاری آن، محافظ صفحه مخصوص گوشی را فراوری می نمایند. اما خب همین تصویبر کافی بود تا کاملا از طراحی نمایشگر گلکسی اس 11 مطلع شویم. اینطور که از تصویر بر می آید، گلکسی اس 11 تقریبا هیچ حاشیه ای ندارد! بعد از عرضه گلکسی نوت 10، بسیاری ها همین طراحی را برای محصول جدید سامسونگ پیش بینی می کردند و ظاهرا این شرکت میخواهد آن را به حقیقت تبدیل کند!

آیا سامسونگ، گلکسی اس 11 را گلکسی اس 20 نام گذاری خواهد؟

به گزارش وب سایت کره ای The Elec، سامسونگ دستیابی به طراحی فوق العاده گلکسی اس 11 را مدیون چسب قدرتمندی است که برای محفوظ نگه داشتن بخش های داخلی و دو طرف گوشی مورد استفاده قرار داده! البته از مشکلاتی که در نتیجه این تصمیم بوجود خواهد آمد، سخت شدن تعمیر این گوشی است. اما ظاهرا برای سامسونگ، رسیدن به چنین طراحی چشم نوازی، ارزش این نقطه ضعف را داشته!

سامسونگ اخیرا از همکاری خود با شرکت Weldbond پرده برداشت و تصمیم گرفت به جای استفاده از نوار در دو طرف گوشی، از چسب استفاده کند. از آن جایی که این نوارها فضای زیادی را اشغال می کردند، استفاده از چسب باعث می گردد حواشی گوشی ها به مراتب باریک تر گردد و به همین دلیل است که در طراحی گلکسی اس 11، شاهد حواشی بسیار کمی هستیم.

شاید تنها نقطه ضعفی که بتوان به گلکسی اس 11 و نمایشگر فوق العاده آن وارد کرد، دوربین سلفی تعبیه شده درون حفره است. در واقع این گوشی همان گلکسی نوت 10 بدون حاشیه است! طراحی که شاید به دلیل از بین بردن یکنواختی نمایشگر، به مذاق خیلی ها خوش نیاید، مگر اینکه سامسونگ قابلیت های جذابی را در آن قرار دهد که حفره کوچک تعبیه شده درون نمایشگر، نتواند مانع خرید این محصول گردد!

این تصویر دوربین پریسکوپی گلکسی اس 11 پلاس را نشان می دهد

البته باید به این نکته نیز اشاره نمود که با توجه به تصاویر، به نظر می رسد حفره مخصوص دوربین سلفی کوچک تر از آن چیزی است که در گلکسی نوت 10 شاهد بودیم. برای بعضی ها استفاده از فناوری پاپ آپ بسیار جذاب تر بود. اما سامسونگ ظاهرا میخواهد تا زمانی که فناوری دوربین های زیر نمایشگر همه گیر نشده، از همین طراحی در محصولات خود استفاده کند.

نظر شما در رابطه با طراحی گلکسی اس 11 و دوربین سلفی آن چیست؟ آیا سامسونگ می تواند موفقیت سری گلکسی اس 10 و نوت 10 را با عرضه این محصول ادامه دهد؟

منبع: forbes

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1868

به "تصاویر نهایی گلکسی اس 11 طراحی خیره کننده نمایشگر آن را به نمایش می گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر نهایی گلکسی اس 11 طراحی خیره کننده نمایشگر آن را به نمایش می گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید