تصاویر و مشخصات پرچم دارهای هواوی پیش از رونمایی: پی 30 پرو به دوربینی با زوم 10 برابر مجهز شده است

به گزارش آریا بلاگ، تنها چند روز به رونمایی رسمی پرچم دارهای 2019 هواوی باقی مانده است ولی سایت WinFuture مشخصات کامل این اسمارت فون ها را به همراه تصاویر آن ها منتشر کرد.

تصاویر و مشخصات پرچم دارهای هواوی پیش از رونمایی: پی 30 پرو به دوربینی با زوم 10 برابر مجهز شده است

اسمارت فون های P30 و P30 Pro اولین پرچم دارهای هواوی در سال 2019 خواهند بود که به طور مستقیم با اسمارت فون های خانواده گلکسی S10 سامسونگ مقایسه می شوند.

شایعات زیادی درباره این گوشی ها شنیدیم و انتظار داریم با چندین قابلیت ویژه رونمایی شوند تا قدرت هواوی در سال جدید میلادی به رخ رقیبان کشیده گردد.

به گزارش وب سایت WinFuture، اسمارت فون هواوی پی 30 پرو به دوربینی با زوم ترکیبی 10 برابر مجهز شده است. قابلیتی که به نظر می ٰسد جذاب ترین ویژگی این پرچم دار باشد و در تیزرهای تبلیغاتی هواوی هم روی آن تاکید شده است.

دوربین هواوی P30 Pro: هیجان انگیز و بی نظیر

تصاویر نشان می دهند گوشی P30 Pro هواوی از دوربینی سه لنزه با چینش عمودی و زیر یکدیگر بهره می برد.

طبق آن چیزی که منتشر شده است؛ این دوربین ها عبارتند از یک لنز اصلی 40 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.6، یک لنز 20 مگاپیکسلی واید با دهانه دیافراگم f/2.2 و یک لنز 8 مگاپیکسلی f/3.4 برای زوم بیشتر به همراه حسگر عمقی ToF یا زمان پرواز.

هواوی فاصله کانونی 135 میلی متری برای دوربین اصلی پی 30 پرو ایجاد نموده است تا زوم اپتیکال 7 الی 8 برابری واقعی به دست بیاید. البته، هواوی با استفاده از نرم افزار و دیتای سنسور این مقدار زوم را به 10 برابر افزایش داده است.

اگر این اطلاعات درست باشند؛ با یک دوربین پیشرفته و هیجان انگیز روبرو هستیم که حرف های زیادی برای گفتن در بازار دارد.

گوشی پی 30 پرو از صفحه نمایش 6.47 اینچی اولد سود می برد که دارای طراحی ناچ یا همان بریدگی سوراخی در لبه بالایی است. گوشه ها نیز به سوی بیرون خمیده می شوند ولی سنسور IR برای احرازهویت چهره حذف شده است.

گفته می گردد دوربین سلفی این گوشی هم 30 مگاپیکسلی است و از قابلیت تشخیص چهره سود می برد. به علاوه، هواوی یک سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش نیز تدارک دیده است تا کاربرانی که نمی خواهند از تشخیص چهره استفاده نمایند یا آن را ضعیف می دانند؛ با سنسور اثر انگشت قفل صفحه نمایش را باز نمایند.

مشخصات خانواده هواوی پی 30: همانی که انتظار می رود

مطابق انتظار، روی پرچم دارهای جدید هواوی پردازنده قدرتمند کرین 980 می نشیند و برای پی 30 پرو 8 گیگابایت رم و برای پی 30 رم 6 گیگابایتی نصب می گردد.

ظرفیت این گوشی ها هم احتمالا 128، 256 و 512 مگابایتی خواهد بود ولی از اسلات کارت حافظه برای افزایش فضای ذخیره سازی خبری نیست.

گزارش سایت WinFuture می گوید این گوشی ها از مودم 5G بهره نمی برند و هواوی پس از این پرچم دارها، سراغ عرضه گوشی 5G می رود.

از دیگر مشخصات مهم این دو گوشی می توان به باتری 4200 میلی آمپر ساعتی برای P30 Pro و 3650 میلی آمپرساعتی برای P30 اشاره نمود.

ظاهرا در پی 30 پرو جک 3.5 میلی متری هدفون حذف شده است ولی در پی 30 هنوز وجود دارد. صفحه نمایش پی 30 اندازه ای 6.1 اینچی دارد و باز هم شاهد سنسور اثر انگشت زیر آن هستیم.

استاندارد IP68 در هر دو گوشی رعایت شده است. دوربین اصلی گوشی P30 ضعیف تر از دوربین P30 Pro و بدون زوم 10 برابری است که یکی از تفاوت های اصلی این دو پرچم دار را شکل می دهد.

درباره قیمت یا زمان عرضه این گوشی ها هنوز خبر معتبر و دقیقی منتشر نشده است و احتمالا باید منتظر بمانیم تا روز رونمایی رسمی از زبان خود مدیران هواوی بشنویم.

گوشی های هواوی پی 30 و پی 30 پرو روز ششم فروردین ماه به طور رسمی معرفی می شوند.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 928

به "تصاویر و مشخصات پرچم دارهای هواوی پیش از رونمایی: پی 30 پرو به دوربینی با زوم 10 برابر مجهز شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر و مشخصات پرچم دارهای هواوی پیش از رونمایی: پی 30 پرو به دوربینی با زوم 10 برابر مجهز شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید