تغییر لوگوی فدراسیون فوتبال ایران پس از سال ها

به گزارش آریا بلاگ، لوگوی فدراسیون فوتبال به اسم نشان رسمی این فدراسیون، بعد از سال ها وعده و وعید با شکل و شمایل جدیدی رونمایی خواهد شد. این لوگو فردا (یکشنبه) در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به رای گیری گذاشته می گردد و بعد از تایید اعضا، به طور رسمی در آینده نزدیک رونمایی می گردد.

تغییر لوگوی فدراسیون فوتبال ایران پس از سال ها

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

این اتفاق در حالی انجام می گردد که حدود دو سال قبل و در زمان ریاست مهدی تاج و دبیرکلی محمدرضا ساکت، تغییرات روی لوگو کلید خورد و بعد از فراخوان این فدراسیون برای ارسال آثار پیشنهادی، طرح پیشنهادی یک شرکت به هیات رئیسه وقت راه یافت اما مورد تایید اعضا قرار نگرفت. بعد از استعفای ساکت و تاج و همینطور روی کار آمدن بهاروند و محمدنبی که با تغییرات اساسنامه این فدراسیون همراه بود، تغییر لوگو به فراموشی سپرده شد.

حالا بعد از گذشت دو سال و روی کار آمدن مدیریت تازه، شهاب الدین عزیزی خادم در سفر اخیر خود به کرمان از تغییر لوگو بعد از سال ها خبر داده است که فردا نهایی خواهد شد.

لوگوی کنونی فدراسیون فوتبال فاقد شاخصه ها و طراحی لازم و به روز برای معرفی هویت و تاریخ فوتبال ایران است و در سال های گذشته طرفداران بارها به این لوگو انتقاد نموده و خواهان تغییر آن شده بودند.

هنوز تصویری از این لوگو به بیرون درز ننموده و باید منتظر رونمایی از این طراحی تازه و واکنش طرفداران فوتبال ملی ماند.

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7582

به "تغییر لوگوی فدراسیون فوتبال ایران پس از سال ها" امتیاز دهید

1 کاربر به "تغییر لوگوی فدراسیون فوتبال ایران پس از سال ها" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر لوگوی فدراسیون فوتبال ایران پس از سال ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید