توضیحات شهریاری درباره یک حاشیه، تور کنسرت های خارجی برگزار شد

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، پس از اعلام تاریخ تور کنسرت های رحیم شهریاری در چهار شهر آمریکا و کانادا در هفته های گذشته، کنسرت این خواننده با استقبال دوستداران موسیقی آذربایجانی رو به رو شد. این در حالی است که رحیم شهریاری از احتمال تمدید این اجراها در آمریکا و کانادا خبر داده است.

توضیحات شهریاری درباره یک حاشیه، تور کنسرت های خارجی برگزار شد

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی برنامه گذاران این کنسرت ها، رحیم شهریاری در تاریخ ششم ژانویه در شهر اورنج سیتی آمریکا، دهم فوریه در سن دیه گو آمریکا، 23 فوریه در مونترال کانادا و 18 مارچ در ونکوور کانادا به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

شهریاری درباره حواشی به وجود آمده در برخی رسانه ها درباره کنسرت خارج از کشور خود گفت: هرگز به دنبال شهرت و موقعیت مالی نبوده و نیستم و همواره سعی کرده ام تحت قوانین کشور و احترام به مخاطب در هر شرایطی فعالیت کنم. حواشی بوجود آمده در برخی رسانه ها و فضای مجازی کوچکترین خللی در برنامه ریزی کاری من به وجود نخواهد آورد و به زودی با برنامه ریزی ویژه ای دور جدید اجراهای زنده و آثار جدیدم را در ایران از سر خواهم گرفت.

رحیم شهریاری کنسرت های خود را در دور جدید فعالیت هایش در تهران به تهیه کنندگی موسسه کامیاب بهاران و تهیه کنندگی علی حق شناس روی صحنه خواهد برد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1054

به "توضیحات شهریاری درباره یک حاشیه، تور کنسرت های خارجی برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات شهریاری درباره یک حاشیه، تور کنسرت های خارجی برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید