تیم فیلیپو اینزاگی خواستار جذب دیاباته، مهاجم استقلال به سری A برمی شود؟

به گزارش آریا بلاگ، باشگاه ایتالیایی که شیخ دیاباته سابقه بازی در آن را دارد، برای برگرداندن این مهاجم 32 ساله به سری A تمایل نشان داده است.

تیم فیلیپو اینزاگی خواستار جذب دیاباته، مهاجم استقلال به سری A برمی شود؟

به گزارش خبرنگاران، سایت ایتالیایی کونترا اتک در خبری مدعی شده است که تیم فوتبال بنونتوی ایتالیا که تحت راهنمایی فیلیپو اینزاگی واقع شده است، برنامه جذب یک مهاجم جدید در پنجره نقل وانتقالات زمستانی را دارد تا روزهای خوبی که در فصل جاری کالچو داشته را ادامه دهد.

طبق ادعای این سایت اینزاگی از باشگاه خواسته که برای او یک مهاجم که دارای بنیه جسمی قوی و قابلیت های فیزیکی بالاست را به خدمت بگیرد و از این رو مدیر ورزشی باشگاه هم گزینه هایی را به او معرفی نموده است که اولین آنها آندره آ پینامونتی مهاجم 19 ساله اینتر بود که پاسخ منفی داد و جذب گزینه های دیگر از جمله پاوولتی (مهاجم کالیاری) و فرناندو یورنته (مهاجم ناپولی) هم هزینه هنگفتی را به باشگاه متحمل می کرد که باعث شده است انتقال آنها نیز به تیم زرد و قرمزپوش منطقه کامپانیای ایتالیا منتفی گردد. اکنون به نظر می رسد که اینزاگی به خرید شیخ دیاباته مهاجم اهل اقتصادی تیم فوتبال استقلال تهران نیز رضایت داده است.

دیاباته 32 ساله در فصل 18-2017 به عنوان بازیکن قرضی از تیم عثمانلی اسپور ترکیه به بنونتو قرض داده شد و در این تیم عملکرد خوبی هم داشت چرا که در 11 بازی اش برای این تیم هشت گل زد. دیاباته تا خاتمه فصل جاری با استقلال قرارداد دارد، در نزد طرفداران بنتونتو بازیکنی محبوب است و قدرت فیزیکی بالای او نیز همان چیزی است که اینزاگی می خواهد. به همین دلیل محتمل است که او پس از پس از دو سال و شش ماه دوباره به کامپانیا برگردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5974

به "تیم فیلیپو اینزاگی خواستار جذب دیاباته، مهاجم استقلال به سری A برمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فیلیپو اینزاگی خواستار جذب دیاباته، مهاجم استقلال به سری A برمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید