تیم هندبال پیشگامان کویر یزد قهرمان لیگ کشور شد

به گزارش آریا بلاگ، تیم هندبال پیشگامان کویر یزد در پیکار نهایی لیگ دسته یک باشگاه های کشور عصر پنجشنبه در سالن عدالت این شهر، تیم دشتستان بوشهر را با نتیجه 31 بر 21 شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

تیم هندبال پیشگامان کویر یزد قهرمان لیگ کشور شد

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که در حضور جمعی از مسئولان و طرفداران یزدی برگزار گردید بازیکنان تیم پیشگامان با ارائه یک بازی منطقی و فنی حریف خود را شکست دادند.

این تیم قبلا در 16 اسفندماه سال جاری با غلبه 25 بر 22 بر تیم پرواز اصفهان بعد از 10 سال جواز حضور در لیگ برتر هندبال قهرمانی باشگاه ها کشور را کسب نموده بود.

  • قهرمانی تقدیم طرفداران

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر یزد گفت: کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته یک هندبال کشور ثمره کوشش کادرفنی، بازیکنان و همراهی مسئولان است که آن را تقدیم طرفداران می کنیم.

مهدی پیشکوهی پور در حاشیه این مسابقه در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد: پیشگامان با بهره گیری از کادر فنی و بازیکنان بومی با قدت و برنامه مدون در لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل آینده حاضر می شود.

وی از همکاری مسئولان اجرایی و ورزشی استان که باشگاه را در ماموریت های فرهنگی و ورزشی همراهی کردند قدردانی و ابراز امیدواری کرد بتوان با حضور آبرومند در لیگ برتر پاسخ خوبی ها را داد.

  • مسابقه کیفت خوبی نداشت

سرمربی تیم هندبال دشتستان بوشهر گفت: این دیدار چون به صورت رفت و برگشت و در یک زمین بی طرف برگزار نشد اصلا کیفیت خوبی نداشت.

رضا عباسی اضافه کرد: مسابقه از لحاظ فنی در سطح خوبی نبود، امیدواریم برای سال های آینده با برنامه ریزی و اقدام فدراسیون به نحو مناسب برگزار گردد.

  • قهرمانی تقدیم طرفداران

سرمربی تیم پیشگامان کویر یزد گفت: از ابتدای آغاز لیگ سال جاری فقط به دنبال قهرمانی و حضور در لیگ برتر بودیم که با حمایت طرفداران به هدف خود رسیدیم.

ابوالفضل حیدری اضافه کرد: این قهرمانی مدیون کوشش جدی بازیکنان، حمایت مسئولان باشگاه به خصوص تماشاگرانی است که هیچگاه تیم را تنها نگذاشتند.

استان یزد 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار بیمه شده دارد و 10 شهرستان استان، هیات هندبال فعالیت دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 92

به "تیم هندبال پیشگامان کویر یزد قهرمان لیگ کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم هندبال پیشگامان کویر یزد قهرمان لیگ کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید