ثبت سنگین ترین شکست برای دانشگاه آزاد، شهرداری ورامین همچنان درصدر

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، هشت ملاقات از هفته های چهارم و پنجم دور برگشت و یک ملاقات معوقه هفته دوم این رقابتها در سالن خانه تکواندو برگزار گردید که در مهمترین ملاقات دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین مقابل هم صف آرایی کردند.

ثبت سنگین ترین شکست برای دانشگاه آزاد، شهرداری ورامین همچنان درصدر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل فوق لیسانس در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

دانشگاه آزاد که با از دست دادن ملی پوشان خود، تیم مقتدر سال های قبل نیست و با آسیب دیدگی عرفان ناظمی مسائل دو چندانی پیدا کرد تا عملاً در پیکار با مدافع عنوان قهرمانی حرفی برای گفتن نداشته باشد. در آن سوی میدان پیغام خانلرخانی سرمربی شهرداری که هفته قبل دو امتیاز حساس را در بازی با یزدان از دست داده بود، در این ملاقات ریسک نکرد و آماده ترین نفرات خود را در ترکیب قرار داد و با فزونی 7 بر یک سنگین ترین شکست دانشگاه آزاد را از زمان حضور در لیگ برتر به این تیم تحمیل کرد.

ابوالفضل قشقایی، میرهاشم حسینی، علی نجفی، امیرحسین محمدخانلو، محمد حسین یزدانی و سعید رجبی به همراه محمد حسن پلنگ افکن هفت تکواندوکار پیروز شهرداری در این میدان بودند و آرین ابراهیم هم تنها پیروزی دانشگاه را رقم زد. ضمن اینکه آرمین هادی پور تکواندوکار المپیکی دانشگاه آزاد در این مبارزه با وجود آنکه در ترکیب بود، به دلیل قطعی شدن باخت تیمش به میدان نرفت.

پاس قوامین تیم سوم جدول این هفته هر دو بازی خود با تساوی پشت سر گذاشت تا فاصله خود را با این تیم دوم جدول بیشتر کند. از هفته دوم یک ملاقات معوقه هم برگزار گردید که کن 8 بر صفر پالایش نفت را از پیش رو برداشت.

در جدول رده بندی تا در خاتمه رقابت های هفته پنجم از دور برگشت، تیم شهرداری ورامین با کسب 32 امتیاز صدرنشین است و لوازم خانگی کن با 31 امتیاز در رده دوم نهاده شد و پاس با 25 امتیاز در مکان سوم قرار گرفته است.

نتایج کامل هفته چهارم دور برگشت

* کانون تکواندوکاران مهاجر صفر - لوازم خانگی کن 8

* شهرداری ورامین 7 - دانشگاه آزاد یک

* فرمانیه 3- پاس قوامین5

* پالایش نفت آبادان 4 - مس کرمان 4

نتایج کامل هفته پنجم دور برگشت

* فرمانیه 2 - دانشگاه آزاد 6

* پالایش نفت آبادان 2 - شهرداری ورامین 6

* یزدان 4- پاس قوامین4

* کانون تکواندوکاران مهاجر 2- مس کرمان 6

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2215

به "ثبت سنگین ترین شکست برای دانشگاه آزاد، شهرداری ورامین همچنان درصدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت سنگین ترین شکست برای دانشگاه آزاد، شهرداری ورامین همچنان درصدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید