جزئیات برگزاری دوره توانمندسازی مربیان فیلم و هنرهای نمایشی

به گزارش آریا بلاگ، تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری دوره توانمندسازی مربیان فیلم و هنرهای نمایشی در دی ماه امسال اطلاع داد.

جزئیات برگزاری دوره توانمندسازی مربیان فیلم و هنرهای نمایشی

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، علی رمضانی با اشاره به نقش و اهمیت آموزش های تخصصی در عرصه های فرهنگی و هنری گفت: مربیانی که در مدرسه به دانش آموزان ما آموزش می دهند باید از یک سطح استاندارد و قابل قبولی برخوردار باشند تا از هر گونه آسیبی به فرایند تعلیم و تربیت جلوگیری گردد .

وی با تاکید بر ضرورت آموزش مربیان در حوزه فیلم و هنرهای نمایشی اظهار کرد: قطعا بخش فیلم و هنرهانی نمایشی از رشته های مجذوب کننده و مورد توجه دانش آموزان در مدارس است پس باید در زمینه تخصصی کردن مربیان در این زمینه کوشش های بیشتری صورت گیرد.

رمضانی ادامه داد: به همین دلیل و در اجرای برنامه های مصوب سالانه این اداره کل و اجرای برنامه های ویژه چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا ، دوره توانمند سازی مربیان فیلم و هنرهای نمایشی با توجه به آسیب شناسی انجام شده از استان های کشور بصورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد و مربیان زیر نظر اساتید حرفه ای آموزش های لازم را خواهند دید.

وی با بیان اینکه این دوره در روز های 12 و 13 دی ماه جاری در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می گردد اضافه کرد: یکی از سیاست های محوری اداره کل فرهنگی هنری ، تقویت و توسعه فعالیت های فرهنگی هنری در استان های کم تر برخوردار است که این دوره آموزشی به همین دلیل برگزار خواهد شد.

رمضانی توضیح داد: این کارگاه ها با حضور مربیانی از استان های سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری ،کهگیلویه و بویر احمد ، ایلام، هرمزگان ،خوزستان ، خراسان جنوبی ، لرستان ، اردبیل ، کرمانشاه و آذربایجان غربی با حضور صاحب نظران برجسته تئاتر کودک و نوجوان کشور همانند استاد داوود کیانیان، منوچهر اکبرلو، مرشد چایانی ، پوپک بزرگ پور ، حمید قاسم زادگان و دیگر استادان این حوزه در سه بخش تئاتر آموزشگاهی، نقالی برای دانش آموزان و فیلم کوتاه دانش آموزی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8997

به "جزئیات برگزاری دوره توانمندسازی مربیان فیلم و هنرهای نمایشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری دوره توانمندسازی مربیان فیلم و هنرهای نمایشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید