جشنواره ای مجازی برای مقابله با کرونا

به گزارش آریا بلاگ، فراخوان نخستین جشنواره مجازی برای مقابله با کرونا با عنوان نمایش خانه منتشر شد.

جشنواره ای مجازی برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، سازمان مردم نهاد نیمدری سبز با همکاری دفتر تئاتر خیابانی این اداره کل، با هدف بالا بردن روحیه افراد در هنگام قرنطینه و بهبود فضای روحی و روانی افراد درگیر با بحران ویروس کرونا میخواهد جشنواره نمایش خانه را با شعار هر خانه، یک تماشاخانه تئاتر، در سطح غیرحرفه ای و با مشارکت بچه ها ونوجوانان و همراهی مادران و پدران برگزار کند.

دیگر نهادهای مشارکت نماینده در این رویداد دفتر امور اجتماعی وفرهنگی استانداری بوشهر، کانون پرورش فکری بچه ها ونوجوانان و انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر هستند. این جشنواره موضوعی با تمرکز بر محورهای چگونه کرونا را شکست دهیم، نوروز را در خانه بمانیم و متل ها و قصه های قدیمی سرزمین مادری را احیا کنیم در 4 بخش نمایش های ایرانی، نمایش عروسکی، نمایش کوتاه و استندآپ کمدی برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند آثارشان را با مدت زمان 5 تا 15 دقیقه با تلفن همراه ضبط و تا تاریخ 19 فروردین 1399 به وسیله واتساپ به شماره 09369740246 ارسال نمایند.

آثار دریافتی در پنج حوزه بازیگری، نویسندگی، کارگردانی، طراحی صحنه و موسیقی داوری خواهند شد و جوایزی به برگزیدگان اهدا می گردد و اختتامیه جشنواره مجازی نمایش خانه با اعلام قبلی در بندر بوشهر برگزار می گردد. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس ایمیل و صفحه اینستاگرام جشنواره نمایش خانه به این توضیح زیر [email protected] و nimdarysabz مراجعه نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2530

به "جشنواره ای مجازی برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ای مجازی برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید