حتی فکر کردن به بدهی های استقلال هم کمر انسان را خم می کند

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، باشگاه استقلال با ضرب اللجل های رسمی و غیر رسمی از سوی چند طلبکار خارجی روبرو است و این در حالی است که مدیر جدید این باشگاه کمترین منابع را برای تأمین این بدهی ها در اختیار دارد.

حتی فکر کردن به بدهی های استقلال هم کمر انسان را خم می کند

ایوب اصغرخانی در مصاحبه با خبرنگاران در این خصوص گفت: حتی با شنیدن این ارقام هم تن آدم می لرزد چه رسد به وقتی که فردی ملزم به تهیه و پرداخت آن باشد.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: فتح الله زاده مدیر توانمندی است که در یک مقطع سخت و بحرانی بار دیگر به چرخه مدیریت باشگاه بازگشته است. همه آنهایی که در گذشته نه چندان دور فتح الله زاده را متهم به گذاشتن بدهی های کلان برای باشگاه می کردند، امروز بدهی های کمر شکنی را برای او به میراث گذاشته اند. بدهی هایی که حتی فکر کردن به آن هم کمر هر مدیری را خم می کند.

اصغرخانی بیان داشت: با این شرایطی که در باشگاه حاکم است دیگر انرژی برای فکر کردن به شرایط تیم باقی نمی ماند. مدیر باشگاه باید تمام وقت و انرژی اش را برای حل و فصل مسائل و معضلات مالی بگذارد و یکی از عواملی که باعث می شود تیم از نظر فنی نتواند به آن رشد مورد نظر برسد همین است.

سرمربی پیشین تیم های پایه استقلال تصریح داشت: در سالهای اخیر بازیکنان خارجی کم کیفیتی به این باشگاه آمدند که امروز باید دلارهای بی زبان ملت صرف پرداخت بدهی به آنها شود و این منصفانه نیست. این در حالی است که هرگاه در این باشگاه به بازیکنان جوان و محصولات تیم های پایه اعتماد شده ضرری دیده نشده است.

وی بیان داشت: همین الان ما شاهین طاهرخانی را داریم که با پنج-شش بازی تبدیل به یکی از بهترین های فوتبال ایران در پست دفاع وسط شده است. امثال رضا آذری، سجاد آقایی، امید نورافکن، محسن کریمی و خیلی های دیگر محصول آکادمی باشگاه استقلال هستند.

هافبک پیشین آبی پوشان گفت: جذب امثال گرو، نیومایر، بویان و بازیکنانی از این دست یک خیانت دو طرفه به استقلال بود. از یک سو باعث شد این تیم از نظر مالی ضررهای هنگفتی کند و از یک سو این بازیکنان جای جوانان ایرانی را گرفتند. جوانانی که می شد فرصت حضور آنها در تیم بزرگسالان را ایجاد کرد تا مثل طاهرخانی و نورافکن تبدیل به یک ستاره در این فوتبال شوند و با جذب این بازیکنان سرخورده شدند.

اصغرخانی که از تخصص خاصی در تیم های پایه برخوردار است بیان داشت: جای بدتر قضیه این است که پول هر کدام از این بازیکنان کم کیفیت خارجی می شد خرج آکادمی و سازندگی جوانان و استعدادهای وطنی کرد. پول هایی که الان باید گفت دور ریخته شده و می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2518

به "حتی فکر کردن به بدهی های استقلال هم کمر انسان را خم می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حتی فکر کردن به بدهی های استقلال هم کمر انسان را خم می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید