حسینی برای پانزدهمین و استقلال برای هفدهمین کلین شیت فصل

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر امشب و از ساعت 20:45 استقلال در استادیوم آزادی به مصاف پیکان می رود و شاگردان مجیدی این فرصت را دارند تا در صورت پیروزی در این بازی، فاصله امتیازی شان را در صدر جدول با نزدیک ترین تعقیب کننده خود به 8 امتیاز افزایش دهند.

حسینی برای پانزدهمین و استقلال برای هفدهمین کلین شیت فصل

استقلال که تنها تیم بدون شکست این فصل از لیگ برتر است، در حالی با 55 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است که با تنها 8 گل خورده آمار فوق العاده ای در خط دفاعی از خود به جای گذاشته و آنها در 16 بازی از 24 بازی گذشته شان پیروز به بسته نگه داشتن دروازه شان شده اند؛ که از این تعداد 16 کلین شیت به نام سید حسین حسینی و 2 کلین شیت به نام علیرضا رضایی ثبت شده است.

در صورتی که آبی پوشان در ملاقات امشب خود هم دروازه شان را بسته نگه دارند، تعداد کلین شیت های این فصل شان به عدد 17 خواهد رسید و سید حسین حسینی هم کلین شیت شماره 15 خود را ثبت می نماید که این آماری فوق العاده برای این دروازه بان ملی پوش به شمار میرود.

استقلال و پیکان در حالی به مصاف هم می فرایند که آبی پوشان با 55 امتیاز در صدر و پیکانی ها با 32 امتیاز در رده هفتم جدول حضور دارند. بازی دو تیم در نیم فصل اول نیز با نتیجه 3 بر صفر به سود آبی پوشان به خاتمه رسیده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 9796

به "حسینی برای پانزدهمین و استقلال برای هفدهمین کلین شیت فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی برای پانزدهمین و استقلال برای هفدهمین کلین شیت فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید