حسینی و پورعلی گنجی جانشین حاجی صفی می شوند، بازی در زمین بی طرف به نفع تیم ملی است

به گزارش آریا بلاگ، حسین عبدی معتقد است بازی در زمین بی طرف بیشتر به نفع ایران است تا عراق زیرا فشار طرفداران حریف کمتر خواهد بود.

حسینی و پورعلی گنجی جانشین حاجی صفی می شوند، بازی در زمین بی طرف به نفع تیم ملی است

حسین عبدی، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت وگو با خبرنگاران درباره ملاقات روز پنجشنبه ایران و عراق اظهار کرد: به نظر من بازی پرهیجانی خواهد بود. این بازی می تواند نکاتی داشته باشد که به نفع ما است. اولین نکته برگزاری بازی در زمین بی طرف به جای زمین حریف است.

وی ادامه داد: نکته دوم قدرت تیم ملی و دلهره ای است که به جان رقبا می اندازد. این دلهره شاید ظاهری نباشد اما می تواند در اوایل بازی نظم تاکتیکی حریف را به هم بزند که زمان مناسبی برای گل زدن است. البته به هر حال با توجه به اینکه عراق حریف ما است، نباید از پتانسیل و قدرت این تیم چشم پوشی کنیم. آن ها از لحاظ فوتبالی پتانسیل های بالایی دارند و از نظر تکنیکی، سرعتی و قدرتی نزدیک به ایران هستند به طوری که در سال های اخیر چند بازیکن این کشور در لیگ ما بازی نموده اند.

عبدی اضافه نمود: با توجه به نتیجه ملاقات با بحرین، این پیروزی برای ایران حیاتی است. تجربه ملاقات قبلی نشان داد که تیم ملی باید باز بازی کند و از فضا بهره لازم را ببرد. همچنین نباید تنها به خط حمله و بازی هجومی فکر کرد و دفاع را رها کرد. در ملاقات با بحرین، ضدحمله های خطرناکی خوردیم که راهکار جلوگیری از آن غافل نشدن از دفاع در زمان صاحب توپ بودن است.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره کم مهره بودن تیم ملی در پست هافبک دفاعی توضیح داد: به هر حال هر مربی دست خودش است که چه بازیکنانی را دعوت کند و خودش می داند چگونه با ابزاری که دارد نتیجه بگیرد. با مصدومیت حاجی صفی امکان دارد که از مجید حسینی یا پورعلی گنجی با توجه به فیزیک آن ها در پست هافبک دفاعی بازی بگیرد.

او درباره حواشی به وجود آمده برای تیم ملی نظیر دیر پرداخت شدن پول ویلموتس یا دیر جمع شدن ملی پوشان گفت: تیم ملی شرایط خوبی ندارد اما این نه تقصیر فدراسیون است و نه تقصیر ویلموتس. تحریم ها باعث شده تا انتقال پول برای خارجی ها به مشکل بخورد و کاری هم از دست فدراسیون بر نمی آید. ویلموتس هم حق و حقوقش را می خواهد و باید راهکاری اندیشیده گردد که کار به اینجاها نرسد زیرا این اتفاقات به ضرر تیم ملی است.

عبدی در سرانجام و درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی اعلام کرد: شما می دانید من زیاد اهل پیش بینی نیستم ولی اگر پتانسیلی که بازیکنان از خود دارند را به نمایش بگذارند، تیم ملی می تواند با 2 گل عراق را شکست دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1233

به "حسینی و پورعلی گنجی جانشین حاجی صفی می شوند، بازی در زمین بی طرف به نفع تیم ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی و پورعلی گنجی جانشین حاجی صفی می شوند، بازی در زمین بی طرف به نفع تیم ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید