حمل هوایی از چین با وانیکس

به گزارش آریا بلاگ، خبرنگاران ؛ حمل هوایی، زمینی یا دریایی؟ چه فرقی می نماید اگر قصد ما تنها سالم رسیدن کالا به مقصد باشد. اگر راستش را بخواهید در دنیای واردات و صادرات، هر کدام از این روش ها زمین تا آسمان با روش دیگر فرق دارد.

حمل هوایی از چین با وانیکس

اگر قصد دارید در واردات کالا از چین حرفه ای عمل کنید باید این تفاوت ها را بشناسید و براساس آنها عمل کنید. مثلا باید بدانید در چه مواقعی از هواپیما برای انتقال کالا از چین به ایران استفاده می گردد و در چه مواقعی از قطار؟ از همه مهم تر اینکه باید بدانید چرا حمل هوایی از چین با وانیکس برترین گزینه برای انتقال کالا از چین به ایران است.

برای حمل هوایی از چین با وانیکس با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان کلیک کنید.

از اختراع هواپیما تا شرکت های کارگو

آرزوی پرواز از دیرباز با انسان همراه بوده است. موجودی مثل انسان که خود را از دیگر حیوانات روی زمین باهوش تر می دانست، با تماشا پرواز پرندگان بخصوص عقاب ها برفراز کوهستان های مرتفع و دور از هرگونه مسائل مرتبط با مسیرهای صعب العبور، غبطه می خورد و آرزو داشت که کاش خودش هم می توانست چنین برفراز همه مسائل روی زمین پرواز کند. از صدها سال پیش کوشش های بسیاری برای پرواز کردن انجام گرفته بود، اما در نهایت این برادران رایت بودند که آرزوی پرواز را محقق کردند.

برادران رایت از اولین کسانی بودند که در آمریکا شرکت دوچرخه سازی راه انداخته و تنها به فراوری این وسیله قانع نبودند. آنها به این باور رسیده بودند که اگر بتوان یک موتور بخار روی دوچرخه نصب کرد و بال هایی مناسب برای آن درنظر گرفت، دوچرخه پرواز می نماید.

کوشش های زیادی آنها در نهایت در 17 سپتامبر 1903 نتیجه داد و توانستند 4 بار ماشین رایت خود را به پرواز درآورند. از آن تاریخ تا به امروز تقریبا 119 سال می گذرد، اما پرنده رایت توانسته عالم گیر گردد. شرکت های کارگو یکی از هزاران کاربردی است که اختراع هواپیما در زندگی روزمره ما داشته است.

شرایط حمل هوایی از چین

عموما شرکت های کارگو با استفاده از هواپیمای باری، کالای خریداری شده بازرگانان را از کشوری به کشور دیگر انتقال می دهند. اما شرایطی که مطابق با آن می توان کالا از چین به ایران با کارگو هوایی انتقال داد، اینگونه است که:

وزن باری که قصد ارسالش را دارید کم باشد.

کالا جزو کالاهای فورس ماژور باشد و قصد داشته باشید در کمترین زمان ممکن به ایران برسد.

هزینه ارسال کالا زیاد مهم نباشد.

البته حمل هوایی از چین با وانیکس به دور روش عمده فریت و کارگو انجام می گردد. روش فریت برای انتقال بارهای بسیار کم و شخصی است، اما روش کارگو همان روشی است که بازرگانان از آن برای انتقال کالاهای تجاری خود استفاده می نمایند.

هزینه حمل هوایی از چین

اینکه از قبل بتوان هزینه حمل هوایی با کارگو را تخمین زد کاملا بستگی به نوع کالایی که قصد دارید به ایران ارسال کنید، وزن آن و قراردادی که بسته اید دارد. تاثیر هر کدام از عوامل نیز به صورت زیر است:

اول از همه باید وزن کالاها مشخص گردد. به طورکلی روش مشخص وزن نیز اینگونه است که شرکت های کارگو ابتدا وزن کل بار را به دست می آورند. وزن کل بار هم با قراردادن کالاها روی باسکول به دست می آید. سپس وزن حجمی کالاها با استفاده از فرمول : 600/(طول*عرض*ارتفاع) مشخص می گردد. هرکدام که بیشتر بود آن را به عنوان وزن نهایی کالاها درنظر می گیرند.

بعلاوه کلاس خطر بارها که نشان دهنده میزان ریسک انتقال آنها است در هزینه نهایی حمل بار موثر است. درنهایت نوع قرارداد انتقال هوایی کالا نیز روی هزینه های نهایی حمل هوایی موثر خواهد بود.

حمل هوایی از چین با وانیکس در کمترین زمان

اما چگونه می توان از همه این موارد اطلاع یافت و پیش از اقدام به حمل هوایی، تقریبی درست از هزینه ها و به طورکلی انتخابی درست برای انتقال کالاها بصورت هوایی از چین به ایران داشت؟ راه چاره مشکل شما در دستان وانیکس است. با حمل هوایی از چین با وانیکس شما می توانید ازقبل برترین گزینه برای انتقال هوایی کالا از چین به ایران را داشته پیدا نموده و البته هزینه های این انتقال را مشخص کنید.

شرکت بازرگانی وانیکس دارای بیش از یک دهه سابقه فعالیت در خرید، ترخیص و انتقال کالا از چین و دبی به ایران بوده و شاید بتوان آن را برترین گزینه برای انجام کارهای واردات کالا از چین به ایران، بخصوص حمل با هواپیما دانست.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 11 تیر 1402 بروزرسانی: 11 تیر 1402 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 12849

به "حمل هوایی از چین با وانیکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمل هوایی از چین با وانیکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید