خبرنگاران فرماندار: احتمال تعطیلی بعضی از مشاغل در شیروان وجود دارد

به گزارش آریا بلاگ، بجنورد- خبرنگاران- فرماندار شیروان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا احتمال تعطیلی بعضی از مشاغل در این شهرستان خراسان شمالی که مراجعه کننده زیاد دارند، وجود دارد.

خبرنگاران فرماندار: احتمال تعطیلی بعضی از مشاغل در شیروان وجود دارد

امین رضا مرآتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: برای تعدادی از واحدهای شغلی از جمله فروشندگان تلفن همراه و پوشاک به علت رعایت نکردن موازین ابلاغی، تجمع مشتری و خطر شیوع بیماری ممکن است دستور تعطیلی صادر گردد.

وی با بیان اینکه برای حفظ سلامت شهروندان هر کاری لازم باشد انجام خواهیم داد، گفت: توضیه می گردد که افراد از منزل خارج نشوند و برای غلبه بر این بیماری باید نکات بهداشتی را به دقت رعایت نمایند.

مرآتی اضافه کرد: در چهار روز فعالیت گشت امنیت بهداشتی برای پیشگیری از کرونا در شیروان، بیش از 180 مورد بازرسی صورت گرفت و 23 مورد واحد تجاری نیز به علت تخلفات پلمب شد.

فرماندار شیروان گفت: در چهارمین روز از فعالیت گشت امنیت پیشگیری از کرونا، بیش از 54 اداره و واحد تجاری شیروان بازرسی شد.

مرآتی اضافه کرد: در بازدیدهای روز شنبه به بیش از هشت واحد تجاری به علت رعایت نکردن دستورات ابلاغی تذکر جدی و مهلت یک روزه برای نقایص بهداشتی داده شد.

وی گفت: همچنین در این روز یک نانوایی، دو آرایشگاه زنانه غیرمجاز، فطیر پزی و سه مغازه تلفن همراه به علت رعایت نکردن نکات بهداستی پلمب شدند.

شهرستان شیروان چهار هزار و 500 واحد صنفی دارد.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار گرفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2580

به "خبرنگاران فرماندار: احتمال تعطیلی بعضی از مشاغل در شیروان وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: احتمال تعطیلی بعضی از مشاغل در شیروان وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید