خبرنگاران قلعه دزک چهارمحال و بختیاری ضدعفونی شد

به گزارش آریا بلاگ، شهرکرد- خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: قلعه تاریخی دزک شهرستان کیار در این استان گندزدایی و ضدعفونی شد.

خبرنگاران قلعه دزک چهارمحال و بختیاری ضدعفونی شد

مهرداد جوادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران تاکید نمود: این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت بازدیدنمایندگان انجام شد.

وی اضافه کرد: مکان های تاریخی و موزه های چهارمحال و بختیاری روزانه ضدعفونی و گندزدایی می گردد.

به گزارش خبرنگاران، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ششم اسفند امسال در نامه ای به معاون میراث فرهنگی و معاون گردشگری کشور دستور داد از پذیرش بازدیدنمایندگان گروهی در موزه ها و مراکز گردشگری دولتی و خصوصی خودداری گردد.

علی اصغر مونسان در نامه خود آورده است: به منظور مقابله با بیماری کرونا در سطح کشور الزامی است ضمن رعایت دقیق پروتکل های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پیشگیری از شیوع این بیماری، به تمامی موزه های کشور شامل دولتی و خصوصی، مراکز تاریخی و فرهنگی، پایگاه های ملی و دنیای، مراکز گردشگری و سایر زیرمجموعه های ذی ربط اعلام می گردد از پذیرش بازدیدهای گروهی (دانش آموزی، دانشجویی و غیره) خودداری نمایند.

ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین آغاز شد، به تعدادی از کشورهای دنیا نیز سرایت نموده است.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از دست دادن های مکرر از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

قلعه دزک در 35 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2444

به "خبرنگاران قلعه دزک چهارمحال و بختیاری ضدعفونی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قلعه دزک چهارمحال و بختیاری ضدعفونی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید