خبرنگاران محدودیت های کرونایی در کرمانشاه اعمال می شود

به گزارش آریا بلاگ، کرمانشاه- خبرنگاران- استاندار کرمانشاه اعلام کرد: 33 محدودیت به منظور پیشگری از شیوع بیماری کرونا از فردا (یکشنبه 11 خرداد) در سطح استان اعمال خواهد شد.

خبرنگاران محدودیت های کرونایی در کرمانشاه اعمال می شود

هوشنگ بازوند روز شنبه در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در روزهای گذشته باتوجه به افزایش آمار مبتلایان و مرگ ناشی از کرونا، شرایط کرمانشاه در حالت هشدار قرار گرفته است.

وی افزود: در روزهای نخست شیوع بیماری کرونا مردم همکاری خوبی به منظور مقابله با این بیماری داشتند اما شرایط روزهای گذشته نشان می دهد که مردم به رعایت نکات بهداشتی توجه خاصی ندارند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در صورتی که مردم به پروتکل های بهداشتی توجه نداشته باشند بدون شک ما با شرایط بحرانی همچون استان های خوزستان و هرمزگان روبه رو خواهیم شد.

وی با بیان اینکه به منظور کنترل شرایط بیماری محدودیت هاکه از فردا در سطح استان اعمال خواهد شد، توضیح داد: هماهنگی لازم به منظور اجرای این محدودیت ها با ستاد ملی مقابله با کرونا انجام خواهد شد و عصر امروز در نشستی کارشناسی شیوه اجرای محدودیت ها بررسی می شود.

به گفته استاندار کرمانشاه، نوع این محدودیت ها پس از نشست کارشناسی عصر امروز و هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می شود.

بازوند با بیان اینکه در صورت تشدید اوضاع مجبور به اعمال محدودیت های بیشتر خواهیم بود، گفت: به عنوان مثال این محدودیت ها شامل آرامستان ها و آیین های عزا و عروسی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این محدودیت ها به تنهایی کارساز نیست، گفت: از مردم انتظار داریم که همچون ماه های نخست برای مقابله با کرونا مسایل بهداشتی را باجدیت رعایت و به توصیه های ارایه شده توجه کنند.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت تا ظهر روز جمعه (9 خرداد) 146 هزار و 668 نفر در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده اند که هفت هزار و 677 نفر آنها جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3833

به "خبرنگاران محدودیت های کرونایی در کرمانشاه اعمال می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیت های کرونایی در کرمانشاه اعمال می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید