خبرنگاران پزشک نوعدوست خلخالی و افزایش ساعات کاری در ایام بحران کرونا

به گزارش آریا بلاگ، اردبیل-خبرنگاران- در دل شب همه جا تاریک است، همه مطب ها تعطیل اند، این روزها مطب ها زودتر از گذشته تعطیل می شوند، کرونا هم بیماران و هم پزشکان را ترسانده اما در این تاریکی شب هنوز تک نوری روشن است، مطبی که به مرکزی برای مداوا و بستری بیماران شهر خلخال اختصاص یافته است.

خبرنگاران پزشک نوعدوست خلخالی و افزایش ساعات کاری در ایام بحران کرونا

در خیابان شهید مظفر عزیزی محل تجمع مطب های پزشکان شهر خلخال، در دل شب تنها این مطب باز بوده و پزشک و پرستاران آن در حال پذیرش بیمار و ارایه خدمات درمانی به مراجعان است.

دکتر حشمت الله حیدری تنها پزشکی است که مطبش در این وقت شب باز بوده و به ارایه خدمات به بیماران مشغول است.

دکتر حیدری می گوید: در این اوضاع و احوال که شاید احتیاج مردم به پزشک و درمان بیشتر باشد وظیفه خود می دانم که علاوه بر ارایه خدمات در طول روز شب نیز بیماران را در مطب خود پذیرش کنم .

وی گفت: این کار جزیی از وظایف ذاتی یک پزشک در مواقع بحرانی بوده و در این برهه که مردم احتیاج به ارایه خدمات پزشکی در خارج از بیمارستان نیز دارند فعالیت مطب های خصوص می تواند موجب کاهش بار ترافیکی بیمارستان شهر نیز گردد.

مطب دکتر حیدری 10 تخت پذیرش موقتی بیمار داشته و دو پرستار نیز به همراه او به بیماران ارایه خدمت می نمایند. در این مطب روزانه بیش از 100 بیمار را تا ساعت 23 شب پذیرش ،درمان و در صورت احتیاج سایر خدمات پزشکی از جمله تزریق آمپول و سرم، پانسمان و جراحی های کوچک را به بیماران و مراجعان ارایه می نماید.

این پزشک نیک اندیش می گوید: تا خاتمه گذر از بحران کرونا در مطب خود در خدمت شهروندان بوده و این ویروس مانع ادامه خدمت به همشهریانم نوخاهد شد.

یک شهروند خلخالی در این مطب به خبرنگار خبرنگاران گفت: در حالی که به شدت سرما خورده و از استرس ابتلا به ویروس کرونا جرات مراجعه به بیمارستان نیز نداشتن به این مطب آمده و با تشخیص سرماخوردگی تحت مداوا و درمان قرارگرفته است.

دکتر حیدری با بیان اینکه از مدت ها قبل برای راه اندازی درمانگاه شبانه روزی در خلخال که فاقد درمانگاه شبانه روزی است، کوشش می نماید، اضافه نمود: در صورت صدور مجوز لازم از سوی دانشکده علوم پزشکی این درمانگاه در اسرع وقت آماده و با چندین پزشک و کادر پرستاری در خدمت مردم خواهد بود.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2451

به "خبرنگاران پزشک نوعدوست خلخالی و افزایش ساعات کاری در ایام بحران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پزشک نوعدوست خلخالی و افزایش ساعات کاری در ایام بحران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید