خبرنگاران 2 المان از جنس مواد بازیافتی در زاهدان نصب شد

به گزارش آریا بلاگ، زاهدان- خبرنگاران- رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان گفت: 2 المان از جنس مواد بازیافتی در بوستان شادی ها و یاس این شهر ساخته و نصب شد.

خبرنگاران 2 المان از جنس مواد بازیافتی در زاهدان نصب شد

محمد عمر حسین زهی زمانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: ساخت این المان ها ضمن زیباسازی شهری با هدف کاهش هزینه های اقتصادی، گسترش فرهنگ استفاده مجدد از وسایل بازیافتی و در راستای توانمندسازی و ایجاد خلاقیت و نوآوری کارکنان آموزش در این زمینه صورت گرفت.

وی ادامه داد: ایجاد، تعمیر و رنگ آمیزی المان های نوروزی در سطح شهر از جمله برنامه های ستاد استقبال از بهار است.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان اعلام نمود: ساخت المان با مواد بازیافتی از جنس لاستیک ماشین آلات برای نخستین بار سال گذشته در زاهدان توسط کارکنان آموزش این سازمان صورت گرفت که تا به امروز 2 المان ساخته شده است.

وی اضافه نمود: یک المان اسب از جنس لاستیک و قوطی در کارگاه این سازمان با فعالیت 6 نیروی آموزشی و در مدت زمان 2 هفته ساخته شده بود که به مناسبت ایام نوروز در بوستان یاس منطقه پنج جانمایی شد.

حسین زهی زمانی ادامه داد: همچنین المان دیگر از جنس لاستیک که نماد تراکتور است، سال گذشته ساخت آن به اتمام رسید که پس از عملیات بازسازی و مرمت در بوستان شادی های این منطقه جانمایی و نصب شد.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از طرح های خلاق و کم هزینه در ساخت المان های شهری ضمن توسعه زیبا سازی شهری به جذب توریست و توریست کمک شایانی خواهد کرد.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان گفت: بسکمک از پسماندها و مواد دور ریختنی قابلیت به کارگیری مجدد به نحوه مطلوب و بهینه را دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2636

به "خبرنگاران 2 المان از جنس مواد بازیافتی در زاهدان نصب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 المان از جنس مواد بازیافتی در زاهدان نصب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید