دانشگاه پیغام نور کهگیلویه و بویراحمد دانشجو می پذیرد

به گزارش آریا بلاگ، رئیس دانشگاه پیغام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیغام نور بر اساس سوابق تحصیلی شروع شد.

دانشگاه پیغام نور کهگیلویه و بویراحمد دانشجو می پذیرد

ارسلان بی احتیاج با بیان اینکه ثبت نام بدون آزمون در مقطع کارشناسی دانشگاه پیغام نور از 18 مردادماه شروع می گردد و تا 23 مرداد ادامه دارد، گفت: متقاضیان و علاقمندان به تحصیل در دانشگاه های پیغام نور استان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در صورت داشتن مدرک پیش دانشگاهی یا مدرک فوق دیپلم نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

او می گوید: کسانی که در کنکور سراسری ثبت نام نموده یا ننموده اند، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور ثبت نام و انتخاب رشته دلخواه خود را برای محل تحصیل در دانشگاه پیغام نور در 6 مرکز این استان انجام دهند.

به گفته بی احتیاج؛ هزینه تحصیل در دانشگاه پیغام نور که یک دانشگاه دولتی است، کم است و ارائه تسهیلات بانکی با کارمزد کمتر از 2 درصد برای مجموع شهریه تحصیلی، برگزاری کلاس ها به صورت حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی، معین شهر محل برگزاری امتحان های انتها ترم به انتخاب دانشجو و شرایط تغییر رشته تحصیلی و تقسیط شهریه متغیر به انتخاب دانشجو به منظور کاهش دغدغه تحصیلی متقاضیان انجام می گردد.

این مقام مسئول می گوید: ثبت نام و پذیرش دانشجو در 88 رشته و 6 مرکز یاسوج، گچساران، دهدشت، باشت، مارگون و لنده انجام خواهد شد.

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 10457

به "دانشگاه پیغام نور کهگیلویه و بویراحمد دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه پیغام نور کهگیلویه و بویراحمد دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید