املاک واقع در خط 4 مترو تهران آزادسازی شدند

به گزارش آریا بلاگ، رئیس اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه 4 از جانمایی جهت احداث خط 4 مترو تهران خبر داد و گفت: به زودی عملیات توافق و آزاد سازی املاک واقع در این پروژه آغاز می شود.

املاک واقع در خط 4 مترو تهران آزادسازی شدند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مرتضی عزیزی، با بیان اینکه راه اندازی خط 4 مترو در منطقه 4 به عنوان بزرگترین و پرجمعیت ترین منطقه تهران کمک شایانی به صرفه جویی در مصرف سوخت خودرو ها خواهد کرد، افزود: در حال حاضر خطوط 2 و 3 مترو سهم جابجایی شهروندان منطقه 4 را برعهده دارد.

وی با اشاره به ایستگاه های پیش بینی شده در خط 4، ادامه داد: در خط 4 مترو 6 ایستگاه پیش بینی شده است و با احداث و راه اندازی این خط رضایت خاطر شهروندان فراهم می شود.

رئیس اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه 4 شرح داد: ایستگاه های شهید باقری، خیابان شهیدان ظفر قندی (196)، فلکه سوم تهرانپارس، میدان شاهد و خیابان شریعتی مقابل دانشگاه آزاد اسلامی ایستگاه های این خط هستند که با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری به زودی عملیات اجرای زیرساخت های این پروژه در دستور کار قرار می گیرد.

عزیزی خاطر نشان کرد: با توجه به بازدید های اجرا شده با مدیران شرکت مترو، و تاکید شهردار منطقه 4 مبنی بر تسریع در اجرای این پروژه، هم اکنون اقدامات لازم جهت بررسی اسناد و مدارک و مالکیت ایستگاه ها اجرا شده و آماده توافق با مالکان هستیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4846

به "املاک واقع در خط 4 مترو تهران آزادسازی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "املاک واقع در خط 4 مترو تهران آزادسازی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید