درخشش ادامه دار مصلح در نیم فصل دوم

به گزارش آریا بلاگ، شایان مصلح دیگر مثل هفته های پایانی نیم فصل اول بابت حضورش در ترکیب اصلی آسوده خاطر نیست و خوب می داند که با کوچکترین نقص یا عملکرد ضعیف باید جایش را به نادری بدهد.

درخشش ادامه دار مصلح در نیم فصل دوم

در حالی که با باز شدن پنجره جابجایی پرسپولیس همه منتظر درخشش ستاره های تازه وارد بودند، این شایان مصلح است که در ترکیب این تیم می درخشد. مصلح در دو بازی مقابل پدیده و استقلال خوزستان بهترین بازیکن پرسپولیس و به نوعی بازیکن برتر میدان هم بوده است. البته او مقابل فولاد و سپیدرود هم نمایش خوبی داشت اما در بازی با استقلال خوزستان در حالی که تیمش اصلا خوب بازی نمی کرد، تنها بازیکنی بود که نمایشی استاندارد ارائه می داد و حرکاتش امیدبخش و مثبت بود.

مصلح که در بازی با پدیده یک پنالتی گرفته بود، با هماهنگ کردن حضورش در حمله و دفاع و تاثیرگذاری در هر دو بخش کم کم تبدیل به مدافع کناری قابلی در پرسپولیس می گردد که البته همچنان در مواقع بحرانی می تواند با ضربات سر خود هم موثر واقع گردد.

به نظر می رسد حضور محمد نادری در پرسپولیس هم در درخشش مصلح بی تاثیر نبوده چرا که بعد از مصدومیت محمد انصاری و معین شدن این موضوع که او تا خاتمه فصل نمی تواند به میادین برگردد، شایان مصلح دیگر مثل هفته های خاتمهی نیم فصل اول بابت حضورش در ترکیب اصلی آسوده خاطر نیست و خوب می داند که با کوچکترین نقص یا عملکرد ضعیف باید جایش را به نادری بدهد.

11 - 210

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 78

به "درخشش ادامه دار مصلح در نیم فصل دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش ادامه دار مصلح در نیم فصل دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید