درخواست کلینتون برای تشکیل کمیسیون تحقیقاتی علیه ترامپ

به گزارش آریا بلاگ، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا خواهان تشکیل کمیسیون تحقیقاتی در خصوص مشخص روابط ترامپ با پوتین شد.

درخواست کلینتون برای تشکیل کمیسیون تحقیقاتی علیه ترامپ

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

هیلاری کلینتون در پیغام توییتری نوشت: کنگره برای معین روابط ترامپ با پوتین رییس جمهوری روسیه باید کمیته تحقیقاتی مانند کمیسیون 11 سپتامبر ایجاد کند.

کمیسیون 11 سپتامبر ، گزارش نهایی کمیسیون ملی درباره حملات تروریستی علیه ایالات متحده گزارش در 11 سپتامبر 2001 را تدوین کرد.

این گزارش از طرف کمیسیون ملی در باره حملات تروریستی علیه ایالات متحده تهیه شد که در اواخر سال 2002 با تصویب کنگره و تأیید جرج دبلیو بوش رئیس جمهوری وقت امریکا تشکیل شد و شروع به کار کرد.

به نوشته کلینتون، ما می توانیم آسیب های وارده به امنیت ملی خود را ترمیم نموده و از اشغال مجدد ریاست جمهوری توسط یک عروسک خیمه شب بازی جلوگیری کنیم.

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز در گفت و گوی تلفنی با کلینتون از طرح ایجاد تحقیقاتی مانند کمیسیون 11 سپتامبر علیه ترامپ حمایت کرد.

پلوسی اضافه کرد: من نمی دانم پوتین از نظر سیاسی، اقتصادی یا شخصی چه تاثیری بر ترامپ دارد، اما آنچه در هفته گذشته (اشغال کنگره) رخ داد، هدیه ای به رئیس جمهوری روسیه بود.

به دنبال هجوم حامیان تندرو ترامپ به ساختمان کنگره که در حال تایید آرای الکترال کالج جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات 2020 بودند، پنج نفر از جمله چندین نیروی پلیس جان خود را از دست دادند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5944

به "درخواست کلینتون برای تشکیل کمیسیون تحقیقاتی علیه ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست کلینتون برای تشکیل کمیسیون تحقیقاتی علیه ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید