دعوت از نمایندگان ناشران و موزعان کتاب های خارجی برای نمایشگاه مجازی

به گزارش آریا بلاگ، از همه کنندگان ناشران و موزعان کتاب های خارجی که به شرکت در نمایشگاه مجازی کتاب تهران علاقه مندند دعوت شده است برای احراز شرایط و زمینه لازم برای ثبت نام اولیه در این نمایشگاه، علاوه بر افتتاح حساب در بانک عامل نمایشگاه (صادرات)، نسبت به تکمیل و آماده سازی اطلاعات کتاب های خود اقدام کنند.

دعوت از نمایندگان ناشران و موزعان کتاب های خارجی برای نمایشگاه مجازی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، این موسسه در نظر دارد با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری صنف نشر، نمایشگاه مجازی کتاب تهران را در اواخر آذرماه سال جاری برگزار کند.

نمایندگان ناشران و موزعان کتاب های خارجی برای ثبت نام در نمایشگاه مجازی کتاب تهران باید دارای پروانه نشر یا جواز کسب از اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و شهرستان ها باشند؛ پروانه نشر یا جواز کسب باید تا سرانجام دی ماه سال جاری معتبر باشد.

همچنین، احصاء قیمت کتاب، وزن کتاب (به منظور ارائه به شرکت پست)، تهیه چکیده کتاب و تهیه عکس روی جلد کتاب (با کیفیت مطلوب) و حصول اطمینان از موجود بودن کتاب از دیگر اطلاعات لازم برای ثبت نام نمایندگان ناشران و موزعان کتاب های خارجی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران است.

بنا بر اعلام، نمایشگاه مجازی کتاب تهران با هدف کمک به اقتصاد نشر، رعایت عدالت توزیعی و توجه به مخاطبان و خوانندگان دور از مرکز، حرکت در جهت فعالیت های نوآورانه و مبتنی بر فناوری اطلاعات در صنعت نشر و ایجاد فرصت برابر برای همه نمایندگان ناشران و موزعان کتاب های خارجی برگزار می شود.

بنا بر اعلام، نحوه اجرای نمایشگاه در بخش خارجی متمرکز بوده و ارسال کتاب ها به خریداران سراسر کشور از طریق پست جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد.

همچنین زمان ثبت نام اولیه، شرایط و ضوابط حضور و ثبت نام پس از بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اعلام خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5014

به "دعوت از نمایندگان ناشران و موزعان کتاب های خارجی برای نمایشگاه مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از نمایندگان ناشران و موزعان کتاب های خارجی برای نمایشگاه مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید