فرایند افزایشی دما در دامنه های جنوبی البرز و سواحل خزر

به گزارش آریا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام بارش پراکنده در برخی نقاط از فرایند گرم شدن هوا در برخی از منطقه ها کشور خبر داد.

فرایند افزایشی دما در دامنه های جنوبی البرز و سواحل خزر

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، امین حسین نقشینه گفت: فرایند افزایش نسبی دما از امروز تا اواسط هفته برای دامنه های جنوبی البرز و سواحل شمال و شمال شرق کشور رخ می دهد. وزش باد شدید هم امروز و فردا در شرق کشور به ویژه شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان تداوم خواهد داشت. در سه روز آینده شمال و مرکز خلیج فارس و سواحل شرقی دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

وی اضافه نمود: امروز برای گیلان و مازندران بارش پراکنده پیش بینی کردیم و بعدازظهر هم در غرب هرمزگان انتظار افزایش ابر و بارش پارکنده داریم. فردا در اردبیل، گیلان و مازندران بارش پراکنده رخ می دهد و پس فردا هم در شمال شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان همین شرایط حاکم است. سه شنبه و چهارشنبه هم برای سواحل دریای خزر پیش بینی بارش پراکنده داریم.

نقشینه گفت: آسمان تهران در 5 روز آینده صاف و آفتابی است و امشب غبار محلی می تواند در تهران شکل بگیرد. بیشینه دمای تهران امروز به 32، فردا و پس فردا به 34 و سه شنبه و چهارشنبه به 35 درجه سانتی گراد خواهد رسید. کمینه دما هم در شمیرانات 19 و در مهرآباد 23 درجه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7932

به "فرایند افزایشی دما در دامنه های جنوبی البرز و سواحل خزر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند افزایشی دما در دامنه های جنوبی البرز و سواحل خزر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید