رویدادهای نمایشگاهی در مشهد تقویت می گردد

به گزارش آریا بلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: رویدادهای نمایشگاهی فرصت بسیار ارزشمندی برای توسعه تعاملات و ارتباطات بین شرکت های مختلف داخلی و خارجی و بهره گیری متقابل از خدمات یکدیگر است؛ با عبور از کرونا باید شرایط را به سمتی پیش ببریم که شاهد نمایشگاه های بیشتری در مشهد باشیم.

رویدادهای نمایشگاهی در مشهد تقویت می گردد

مهدی ناصحی در حاشیه بازدید از بیست وپنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، با تاکید بر لزوم قدم برداشتن در راستا استفاده از تکنولوژی های نو در صنعت ساختمان اظهار کرد: با تکیه بر این مهم، می توان موجب افزایش راندمان ساختمان ها، از حیث انرژی و پایداری و بعلاوه زیست پذیر بودن آن شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه طی سال های اخیر اتفاقات خوبی به وسیله شرکت های دانش بنیان در صنعت ساختمان اتفاق افتاده و به خودکفایی رسیده ایم، گفت: امیدواریم با کوشش در عرصه های مختلف بتوانیم شرایط را برای ارتقاء بیش از پیش سطح کیفی و کاهش قیمت تمام شده ساختمان ها فراهم آوریم چراکه رضایتمندی عمومی نسبت به این صنعت را به همراه خواهد داشت.

عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهدمقدس بیان نمود: مدیریت شهری نیز تمام کوشش خود را در جهت تحقق این مهم خواهد داشت.

ناصحی در ادامه رویدادهای نمایشگاهی را فرصت بسیار ارزشمندی برای توسعه تعاملات و ارتباطات بین شرکت های مختلف داخلی و خارجی و بهره گیری متقابل از خدمات یکدیگر دانست و توضیح داد: نمایشگاه بین المللی مشهد زیرساخت بسیار خوبی در این بحث محسوب می گردد که امیدواریم با عبور از کرونا شرایط را به سمتی پیش ببریم که شاهد نمایشگاه های بیشتری باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: به همین دلیل، پیش بینی شده اجلاس شهرداران کلان شهرهای عضو پیمان شانگهای را در مشهدالرضا داشته باشیم تا با بهره گیری از این ظرفیت بتوانیم ظرفیت های فنی و مهندسی و مالی را به دیگر کشورها معرفی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد ناصحی اضافه کرد: نمایشگاه ها، دروازه ارتباط میان کشورها هستند و ما باید از این ظرفیت به برترین شکل بهره برداری نماییم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8701

به "رویدادهای نمایشگاهی در مشهد تقویت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویدادهای نمایشگاهی در مشهد تقویت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید