رکابزنی شهردار تهران، معاون وزیر بهداشت و رئیس کل نظام پزشکی در آستانه روز پزشک

به گزارش آریا بلاگ، خبرنگاران آنلاین:شهردار تهران به همراه معاون کل وزارت بهداشت، رئیس کل سازمان نظام پزشکی و جمعی از پزشکان در راستای حمایت از هوای سالم و در آستانه روز پزشک، از میدان توحید تا درمانگاه شهرداری منطقه 6 را رکاب زدند.

رکابزنی شهردار تهران، معاون وزیر بهداشت و رئیس کل نظام پزشکی در آستانه روز پزشک

به گزارش ایسنا، امروز دوشنبه 28 مرداد با توجه به تعطیلی فردا، شهردار تهران برای افتتاح مرکز درمانی شهرداری تهران به همراه جمعی از پزشکان، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان نظام پزشکی کشور با استفاده از دوچرخه در محل افتتاح این پروژه حاضر شدند به این ترتیب پزشکان در آستانه روز پزشک، شهردار تهران را در پویش سه شنبه های بدون خودرو همراهی کردند.

پیروز حناچی در مراسم افتتاح و بهره برداری از کلینیک تخصصی آنکولوژی و خون مرکز بهداشتی - درمانی منطقه 6 شهرداری تهران، گفت: امروز با همکاران پزشکی خود، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان نظام پزشکی کشور با توجه به تعطیلی فردا با دوچرخه رکاب زدیم تا در مراسم افتتاح این مرکز درمانی حضور پیدا کنیم.

او ادامه داد: این مرکز یکی از مراکز درمانی است که بازسازی شده است و امروز به بهره برداری می رسد.

شهردار تهران بار دیگر با اشاره به حضور خود در این مرکز با دوچرخه به همراه معاون وزیر بهداشت، گفت: یکی از اهدافی که در جهت ترغیب مردم برای استفاده از دوچرخه دنبال می کنیم، سلامت جامعه است. همه می دانیم که وضعیت سلامت جامعه به دلیل چاقی، دیابت، فشار خون و ... مناسب نیست و علت اصلی آن نیز کم تحرکی افراد جامعه است.

او ادامه داد: بی تردید اگر با استفاده از دوچرخه حتی یک خودروی تک سرنشین کم گردد، قطعا تاثیر مطلوبی خواهد داشت و از سوی دیگر بی تردید بهره گیری از دوچرخه قطعا در آلودگی هوا و ترافیک تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 529

به "رکابزنی شهردار تهران، معاون وزیر بهداشت و رئیس کل نظام پزشکی در آستانه روز پزشک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکابزنی شهردار تهران، معاون وزیر بهداشت و رئیس کل نظام پزشکی در آستانه روز پزشک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید