سازنده گراویتی راش: نگذاشتند قسمت سوم را بسازم

به گزارش آریا بلاگ، کئیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama)، کارگردان بازی گرویتی راش (Gravity Rush)، در مصاحبه ای نو بیان نموده است که اگر فرصت آن پیش بیاید و پیشنهاد توسعه قسمت سوم این اثر به وسیله پلی استیشن به او داده گردد، او مشتاق است که گرویتی راش 3 را توسعه دهد.

سازنده گراویتی راش: نگذاشتند قسمت سوم را بسازم

او به مناسبت ده سالگی این بازی با یک سایت طرفداری این اثر به نام Gravity Rush Central مصاحبه کرد. در جریان این گفت وگو، از او پرسیده شد که اگر فرصتی به او داده گردد، دوست دارد که روی قسمت نوی از گرویتی راش کار کند یا خیر. تویاما که مدتی است استودیو مستقل خود یعنی استودیو بوکه گیم (Bokeh Game Studio) را تأسیس نموده و در حال حاضر مشغول توسعه بازی ترسناک Slitterhead است، در پاسخ به این سؤال بیان نمود: در آغاز موارد مختلفی وجود دارد که باید آن ها را در نظر داشت اما به صورت شخصی بدیهی است که دوست دارم چنین کاری را انجام دهم. حتی اگر مربوط به یک بازی نو نباشد، اگر فرصتی برای من وجود داشته باشد که با هر چیزی مرتبط به گرویتی راش کار کنم، بسیار هم سپاسگزار خواهم بود که این کار را انجام دهم.

با توجه به اینکه سونی در این چند سال سیاست عرضه برخی از بازی های انحصاری خود را پس از چند سال برای کامپیوترهای شخصی اتخاذ نموده است، تویاما بیان کرد که مایل است دو بازی اول گرویتی راش را روی کامپیوتر ببیند. او گفت: من فکر می کنم این امر خوبی است که بازی را برای کاربران بیشتری در دسترس قرار دهیم. بعلاوه اگر Gravity Rush 2 با نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا گردد، فوق العاده خواهد بود.

اولین قسمت بازی گرویتی راش در فوریه 2012 روی کنسول دستی پلی استیشن ویتا منتشر شد و به علت مکانیک های مجذوب کننده آن مورد تحسین منتقدان نهاده شد. نسخه بازسازی شده همین اثر در سال 2015 برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و پس از آن سونی دنباله آن یعنی گرویتی راش 2 را در سال 2017 به انتشار رساند. پس از قسمت دوم، دیگر اثری از این مجموعه بازی منتشر نشده است. با توجه به خروج تویاما از استودیو ژاپن سونی و پس از آن تعطیل شدن این استودیو، شرایط گرویتی راش کاملاً نامشخص است اما همان گونه که تویاما ابراز امیدواری نموده، امیدواریم روزی سونی دوباره به سراغ این اثر و تویاما برود و گرویتی راش 3 یا حداقل پروژه ای مرتبط با آن را آغاز کند. حتی ساخت انیمه ای از بازی گرویتی راش هم می تواند در نوع خود بسیار جالب باشد.

تویاما در دسامبر 2020 بیان کرد که استودیوی ژاپن سونی را به همراه جونیا اوکورا، طراح ارشد سری Gravity Rush و کازونوبو ساتو، طراح ارشد بازی Puppeteer در سال 2013 ترک نموده اند تا استودیو نو بوکه گیم را تشکیل دهند. اولین بازی استودیو آن ها یعنی بازی Slitterhead مدتی پیش در دسامبر گذشته و در رویداد گیم اواردز معرفی گردید. تویاما، که خالق سری سایلنت هیل هم است، سال گذشته به سایت VGC گفت که معتقد است بازسازی یک بازی از سری سایلنت هیل دشوارتر از بازسازی رزیدنت اویل است.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 9401

به "سازنده گراویتی راش: نگذاشتند قسمت سوم را بسازم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازنده گراویتی راش: نگذاشتند قسمت سوم را بسازم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید