بازسازی Lollipop Chainsaw مهر ماه منتشر می گردد

به گزارش آریا بلاگ، استودیوی دراگامی گیمز (Dragami Games) به تازگی اعلام نموده که بازسازی Lollipop Chainsaw در مهر ماه برای کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

بازسازی Lollipop Chainsaw مهر ماه منتشر می گردد

بازی Lollipop Chainsaw RePOP بازسازی Lollipop 2012 است که یوشیمی یاسودا (Yoshimi Yasuda) به عنوان تهیه کننده آن را رهبری می نماید. RePOP با اینکه داستان را بدون تغییر باقی می گذارد اما با تمرکز بر بهبود بخش های مختلف و محتوای گیم پلی اضافی میخواهد تا بازیکنان تازهی را جذب خود کند. این نسخه از صدا های انگلیسی و ژاپنی و متن انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، اسپانیایی آمریکای لاتین، پرتغالی برزیلی و چینی سنتی پشتیبانی می نماید.

در این بازی شما نقش جولیت، از نوادگان شکارچیان زامبی، را کنترل می کنید که در کنار دوست و خانواده اش می جنگد تا جلوی آخرالزمان زامبی ها را بگیرد؛ آخرالزملتی که در دبیرستانش و در هجدهمین تولد جولیت آغاز می گردد.

از تغییرات مهم این نسخه می توان به رزولوشن بازی اشاره نمود که به فول اچ دی افزایش یافته و زمان بارگذاری ها نیز بسیار کاهش یافته است. در این میان گیم پلی با معرفی سیستم Chained Hits Hunting سریع تر شده است که در آن انجام چندین ضربه پشت سر هم سرعت حمله بازیکن را افزایش می دهد. از طرفی عملکرد Blaster اره برقی با افزودن حالت های قفل اتوماتیک و شلیک اتوماتیک که می توان آن ها را تغییر داد، بهبود یافته است و حداکثر تعداد مهمات نیز با افزایش روبرو شده است. این نسخه بعلاوه حالت RePOP را اضافه می نماید که از یک سبک هنری منحصر به فرد و رنگارنگ برای جلوه های آسیب استفاده می نماید. بعلاوه اره های برقی تازه منحصر به فرد با ویژگی های کامل متفاوت به بازی اضافه شده است. در نهایت30 لباس وجود دارد که بیشتر از تعداد لباس های بازی اصلی است.

بازی Lollipop Chainsaw RePOP در 25 سپتامبر (4 مهر) امسال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه خواه شد. نسخه های فیزیکی بازی در ماه اکتبر در سراسر دنیا منتشر خواهند شد. هرچند در ژاپن و آسیا، نسخه های فیزیکی برای پلی استیشن 5 و نینتندو سوئیچ در همان 4 مهر در دسترس خواهند بود. زمان پیش خرید بازی در آینده اعلام می گردد. می توانید تازهترین تریلر بازی را از این نشانی مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 خرداد 1403 بروزرسانی: 29 خرداد 1403 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 13603

به "بازسازی Lollipop Chainsaw مهر ماه منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی Lollipop Chainsaw مهر ماه منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید