سامسونگ گلکسی A52s با اسنپدراگون 778G در گیک بنچ دیده شد

به گزارش آریا بلاگ، سامسونگ چند ماه قبل از گوشی های گلکسی A52 و A52 5G رونمایی کرد که به ترتیب از چیپست های اسنپدراگون 720G و 750G بهره می برد. حالا بخشی از مشخصات نسل تازه این خانواده با شماره مدل SM-A528B در گیک بنچ رویت شده که به احتمال زیاد با نام گلکسی A52s به دست کاربران می رسد.

سامسونگ گلکسی A52s با اسنپدراگون 778G در گیک بنچ دیده شد

طبق اطلاعات قرار گرفته در سایت گیک بنچ، این گوشی مجهز به چیپست 6 نانومتری اسنپدراگون 778G است که حدود 2 ماه قبل معرفی شد. برای مقایسه باید بگوییم که اسنپدراگون 750G یک چیپست 8 نانومتری به تعداد میرود و علاوه بر این باید به استفاده 778G از هسته های پردازشی و پردازنده گرافیکی قدرتمندتر هم اشاره کنیم. این چیپست در ضمنً از مودم 5G سریع تری بهره می برد و به لطف پشتیبانی از Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 در زمینه ارتباطات حرف بیشتری برای گفتن دارد.

از دیگر مشخصه های فاش شده گلکسی A52s می توانیم به اندروید 11 و بهره گیری از 8 گیگابایت رم اشاره کنیم. بر اساس اطلاعات فاش شده، گلکسی A52s در سه رنگ مشکی، سفید و سبز روشن راهی بازار اروپا می شود. البته احتمالا با تنوع رنگ بیشتری روبه رو می شویم اما روی هم رفته هر چقدر به زمان عرضه این گوشی نزدیک تر شویم، اطلاعات بیشتری درباره آن فاش خواهد شد. در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم رونمایی از این گوشی در مراسم آنپکد 20 مرداد بعید به نظر می رسد و هنوز تاریخ معرفی آن مشخص نشده است.

در رابطه با گوشی های سری گلکسی A سامسونگ باید به این نکته هم اشاره کنیم که مدل های دارای پسوند S معمولا از دوربین های متفاوتی بهره می برند و بنابراین به احتمال زیاد اسنپدراگون 778G تنها ارتقای مهم این گوشی نخواهد بود.

منبع: GSMArena

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7538

به "سامسونگ گلکسی A52s با اسنپدراگون 778G در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی A52s با اسنپدراگون 778G در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید