گوشی گلکسی M31s در تاریخ 9 مرداد وارد بازار می گردد

به گزارش آریا بلاگ، بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سامسونگ، جانشین گوشی گلکسی M31 در تاریخ 30 جولای برابر با 9 مرداد ماه به بازار خواهد آمد. سامسونگ به تازگی این خبر را تایید کرد که گوشی گلکسی M31s را در تاریخ 9 مرداد به بازار ارائه می نماید.

گوشی گلکسی M31s در تاریخ 9 مرداد وارد بازار می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر Infinity-O با یک حفره پانچ است. این طراحی را اولین بار در سری گلکسی M. مشاهده کردیم و صفحه نمایش با وضوح FHD + sAMOLED خواهد بود، اما در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره قطر دقیق صفحه نمایش وجود ندارد.

بیشتر بدانید:

گجت پوشیدنی جدید سامسونگ گواهینامه بلوتوث دریافت کرد

گوشی گلکسی Z. Fold 2 سامسونگ 15 مرداد رونمایی نمی گردد

خبر هایی جدید از گوشی گلکسی اس 20 لایت سامسونگ

قسمت پشتی این گوشی دارای یک دوربین چهارگانه L. شکل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است که به کاربران امکان می دهد از چندین عکس و فیلم به طور همزمان عکس بگیرند. همانند M31، نقطه فروش کلیدی M31 باتری 6000 میلی آمپر آن است. این گوشی جدید دارای شارژ سریع سیمی 25 واتی و همچنین شارژ معکوس است که احتمالاً به کابل USB نیاز دارد و این گوشی به طور موثری به یک پاوربانک تبدیل می گردد.

تصویر پشت تلفن همچنین نشان می دهد که دارای یک اسکنر اثر انگشت عقبی است. همچنین انتظار می رود که این گوشی با تراشه اکسینوس 9611 SoC، 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت در 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی با اندروید 10 و قیمت پایه 20 هزار دلار عرضه گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: انتخاب
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3892

به "گوشی گلکسی M31s در تاریخ 9 مرداد وارد بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گلکسی M31s در تاریخ 9 مرداد وارد بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید