سفری مقرون به صرفه و مالی با سفرستان

به گزارش آریا بلاگ، همه ما پس از غرق شدن در شلوغی های زندگی، کار کردن های مداوم، درس خواندن های طولانی و خسته کننده و مواردی از این دست، احتیاج به فاصله گرفتن از این همه تلاش و تلاش و کار کردن، روزهایی برای تنفس گرفتن و با انرژی بیشتر به دنیای کار و درس و غیره برگشتن داریم. سفر رفتن همان زنگ سرگرمی انرژی بخشی است که در زندگی مان مانند یک معجزه عمل می نماید. اما از طرفی، هزینه های بسیاری را نیز برای ما در بر دارد. سفری مالی و مقرون به صرفه با سفرستان، عنوان مقاله ای است که در ادامه خواهید خواند. ما به شما نشان می دهیم که چگونه با انتخاب مناسب یک راهنمای درجه یک، سفری مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سفری مقرون به صرفه و مالی با سفرستان

مقرون به صرفه سفر کردن چه مزایایی دارد؟

شاید کمتر به این نکته توجه داشته باشید که مقرون به صرفه سفر کردن یک هنر است و هرکسی نمی تواند از این هنر بهرمند باشد. سفر مقرون به صرفه و مالی باعث می گردد بتوانید تعداد سفرهای بیشتری در ماه داشته باشید. به فرض مثال، اگر شما بدون اینکه به هزینه های سفرتان توجه داشته باشید و فاکتورهایی مثل خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما، رزرو هتل مقرون به صرفه، رفتن به غذاخوری های معمولی شهرها به جای رستوران های گران قیمت و غیره را رعایت نکنید، ممکن است در طول سال تنها بتوانید به یک سفر بروید. اما اگر یاد بگیرید که با کمک گرفتن از راهنمای خوب مثل سفرستان سفری مقرون به صرفه و مالی داشته باشید، مطمئنا به سفرهای بیشتری در طی سال خواهید رفت. به علاوه، از دیگر مزایای مقرون به صرفه سفر کردن این است که می توانید مابه تفاوت را پس انداز کنید. این نکته حتی بر اینکه تعداد همسفران شما چند نفر باشد نیز تاثیر می گذارد. هرچه راه های بیشتری برای صرفه جویی درست و اصولی در سفر بلد باشید، می توانید با تعداد بیشتری از دوستان یا آشنایانتان همسفر شوید.

سفرستان چه کمکی در یک سفر مقرون به صرفه به شما می نماید؟

کمک سفرستان در یک سفر مالی و مقرون به صرفه به شما از آن جا آغاز می گردد که شما برای سفرتان تصمیم می گیرید با هواپیما به مقصد مورد نظرتان برسید. اینکه سفر شما درون کشور و به یک مقصد خارجی است یا یک کشور خارجی را برای گذران تعطیلات خود انتخاب کردید تفاوتی ندارد. سفرستان با همکاری با تمام خطوط هوایی معتبر داخلی و اغلب ایرلاین های خارجی، واسطه ای بین شما و شرکت هواپیمایی خواهد شد. مزیت اصلی وجود سفرستان این است که شما دیگر احتیاج ندارید به دفاتر هواپیمایی مراجعه حضوری کنید تا بلیطی که می خواهید را بخرید. با وجود سفرستان، در منزلتان با چند حرکت ساده و بدون اینکه وقتتان تلف گردد و در ترافیک یا صف طولانی دفاتر هواپیمایی منتظر شوید، بلیط خود را می خرید. مزیت دیگر سفرستان این است که لیستی از تمام بلیط های ممکن به مقصد مورد نظر شما را به ترتیب قیمت به نمایش در می آورد. اگر شما در پی یک سفر مقرون به صرفه باشید، می توانید مقرون به صرفهترین بلیط هواپیمایی که به شما نشان داده می گردد را انتخاب کنید. اقدام دیگری که می توانید انجام دهید، وابسته به این است که شما مقصد خاصی در فکر نداشته باشید. اینچنین با جستجوی بلیط های مختلف در https://www.safarestan.com می توانید مقرون به صرفهترین بلیطی که سفرستان به شما نشان می دهد را انتخاب، رزرو و بخرید.

بلیط هواپیما مقرون به صرفه قیمت

بلیط هواپیما با توجه به عوامل مختلفی دستخوش تغییر می گردد. مهم ترین عامل در تغییر قیمت بلیط، فصل است. یعنی هر فصلی با آمدن خود باعث نوسانات قیمت بلیط می گردد. در خصوص بلیط های داخلی، بدین صورت است که با آغاز فصل بهار که با تعطیلات نوروز همراه است، قیمت بلیط ها سیر صعودی خواهند داشت و بسیار گران خواهند شد. هرچند در این روزها نیز خطوط هوایی مختلف برای اینکه فروش بیشتری داشته باشند، تخفیفاتی را بر روی قیمت بلیط ها اعمال می نمایند؛ اما به هر ترتیب این تخفیف ها نیز تاثیر چندانی بر روی پایین آمدن بسیار زیاد قیمت ها ندارند. تابستان نیز به همین منوال، به دلیل سفرهای ناشی از تعطیلات تابستانی، با افزایش قیمت بلیط هواپیماها همراه است. با آغاز پاییز اما این قیمت ها به ناگاه کاهش می یابند. دلیل اصلی آغاز مدارس و دانشگاه ها و سرد شدن هوا است. افراد تمایل زیادی به سفر در ماه های سرد سال ندارند و خانواده ها دست کم یک محصل دارند که باید به تحصیل مشغول باشد. فصل زمستان نیز به همین صورت است و قیمت ها با کاهش چشمگیری همراه است. تقاضا پایین است و شرکت های هواپیمایی ناگزیرند با پایین آوردن قیمت ها، تمام صندلی های هواپیما را پر نمایند. به همین دلیل، اگر در پی مقرون به صرفهترین بلیط هواپیما هستید، باید در فصول سرد سال سفر خود را آغاز کنید. بلیط لحظه آخری نیز معمولا قیمت کمتری دارد و بویژه در شش ماهه دوم سال این بلیط های لحظه آخری، نویدبخش تخفیفات بسیار خوبی بر روی قیمت بلیط ها هستند.

خرید بلیط چارتری

در فروش بلیط هواپیما و نوع بلیط وجود دارد. بلیط سیستمی و بلیط چارتری. بلیط سیستمی همان بلیط عادی و نرمالی است که مستقیما از شرکت هواپیمایی صادر می گردد. این بلیط در صورت کنسل شدن قابلیت استرداد دارد و شما می توانید بخشی از پول خود را دریافت کنید. گفتنی است سفرستان امکان استرداد آنلاین بلیط را نیز دارد. اما بلیط چارتری به وسیله شرکتی که یک هواپیما را چارتر یا اجاره نموده است صادر می گردد. این نوع بلیط که معمولا قیمت کمتری نسبت به بلیط سیستمی دارد، یک روز پیش از پرواز صادر می گردد و قابلیت استرداد ندارد. بعلاوه، خلاف بلیط سیستمی با تخفیف برای بچه ها همراه نیست. یکی از راه های پرواز با قیمت کمتر، توجه به بلیط های چارتری موجود در هر پروازی است. هنگام رزرو بلیط از سایت سفرستان، اگر پروازی چارتری باشد، برای کاربران عنوان چارتری به نمایش در می آید. خرید بلیط مقرون به صرفه قیمت بخش مهمی از یک سفر مقرون به صرفه و مالی است.

تور مقرون به صرفه قیمت

یکی از راه های آسان برای سفر کردن، خرید تورهای مسافرتی است. این تورها با دریافت مبلغی از شما، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، تهیه ویزا در صورت لزوم و بیمه مسافرتی را برعهده می گیرند. با خرید یک تور، بلیط رفت و برگشت به یک مقصد بسیار کمتر از حالت عادی آن برای شما خریداری می گردد و حتی برخی از وعده های غذایی نیز برعهده تور است. فرض کنید شما قصد خرید تور استانبول را دارید. آژانس های گردشگری بسکمک وجود دارند که با پولی بسیار کمتر از آنکه شما به صورت مستقل به استانبول سفر کنید را از شما دریافت می نمایند و شما را به این شهر زیبا می برند. به همین دلیل، یکی از راه های مقرون به صرفه و مالی سفر کردن، قرار گرفتن در یک تور گردشگری و سفر با تور است.

هتل های مقرون به صرفه قیمت

یکی از امکانات سفرستان، رزرو هتل برای کاربران است. برای رزرو هتل کافی است نام شهر مقصد، تاریخ ورود و تاریخ خروج و تعداد مسافران را وارد کنید. سفرستان لیستی از هتل های موجود در آن شهر را به ترتیب کمترین قیمت به شما نشان می دهد. اینچنین می توانید به راحتی یش از سفر محل اقامت خود را نیز رزرو کنید. هرچند پیش تر اشاره کردیم که جدای از رزرو هتل، از راه های سفری مالی و مقرون به صرفه اقامت کردن در مسافرخانه ها، هاستل ها، اقامتگاه های بومگردی و غیره است. اینچنین هزینه کمتری می پردازید و البته که امکانات و کیفیت کمتری را دریافت می کنید. اما اگر سفری به یکی از شهرهای ایران دارید، برای صرفه جویی در هزینه ها، رزرو یک هاستل در اصفهان قطعا کم هزینه تر از اقامت در هتل عباسی اصفهان است. پس در انتخاب محل اقامتتان سهل گیر تر باشید تا مقرون به صرفهتر سفر کنید.

کلام آخر

سفری مقرون به صرفه و مالی به نسبت هرشخص تعریف متفاوتی پیدا خواهد نمود. بستگی دارد شما در حالت عادی حاضر باشید چه هزینه ای برای سفرتان بپردازید. بعلاوه به اینکه سفر شما داخلی باشد یا خارجی نیز بستگی دارد. سفرهای خارجی یک سری هزینه های اجتناب ناپذیر ثابت دارد که نمی توان صرفه جویی خاصی در خصوص آن ها داشت. در بالا اشاره کردیم که سفرستان با ارائه خدمات مربوط به سفر هوایی و رزرو هتل، به شما در یک سفر مقرون به صرفه و مالی کمک خواهد رساند. برای این کار می توانید با دنبال کردن الگوی مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیمای ممکن که یا چارتری است و یا در لحظات آخر و با قیمت کمتری به فروش می رسد و خرید آن، رزرو مقرون به صرفهترین هتل و خرید تورهای مختلف، سفری مقرون به صرفه داشت. پس سفرستان را از قلم نیاندازید و راحتی خرید آنلاین بلیط را با سفرستان تجربه کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مهر 1401 بروزرسانی: 15 مهر 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 10929

به "سفری مقرون به صرفه و مالی با سفرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری مقرون به صرفه و مالی با سفرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید