شادی قشنگه رو کنار گذاشتم برای گلزنی در فینال!

به گزارش آریا بلاگ، فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 برابر اولسان کره جنوبی برای سیامک نعمتی یک بازی ویژه و خاص است. 2 سال پیش و در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر کاشیما آنتلرز، سیامک نعمتی با دریافت کارت قرمز تیمش را 10نفره کرد و خود نیز بازی برگشت در تهران را از دست داد. این اتفاق در حالی رخ داد که پرسپولیس همان سال و پس از بسته شدن پنجره جابجایی خود وحید امیری، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی، محسن مسلمان و مهدی طارمی را از دست داده بود، بنابراین دست برانکو سرمربی تیم با محرومیت سیامک نعمتی بسته تر از همواره شد!

شادی قشنگه رو کنار گذاشتم برای گلزنی در فینال!

برانکو حق دارد هنوز هم بگوید: شاید حتی اگر سیامک اخراج نمی شد، جبران در تهران راحت تر بود. ما با قدرت بیشتری در تهران می توانستیم کار عظیم تری انجام بدهیم. ظاهراً شانس تا آن حدی که انتظار داشتیم با ما نبود.

حالا سیامک نعمتی با انگیزه های ویژه ای خودش را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می نماید. در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا شنیدیم سیامک نعمتی هافبک خوش روحیه پرسپولیس چند روزی است نقشه شادی پس از گلزنی خودش را هم کشیده است. دیروز سیامک نعمتی خیلی کوتاه و خلاصه به ما گفت: مهم موفقیت پرسپولیس است، اما خودم هم خیلی دوست دارم به جبران دو سال پیش که محروم شدم یه کاری توی این فینال بکنم و اتفاقاً شادی قشنگه رو واسه بعد از گل به اولسان کنار گذاشتم!

با شناختی که از سیامک نعمتی داریم مطمئن هستیم امروز (شنبه) سیامک نعمتی یک کاری انجام می دهد. او اگر گل هم نزند به طور حتم به همبازیانش پاس گل خواهد داد.

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5482

به "شادی قشنگه رو کنار گذاشتم برای گلزنی در فینال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شادی قشنگه رو کنار گذاشتم برای گلزنی در فینال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید