شاکری: زدن گل 3 امتیازی همیشه جذاب است، اهمیت بازی ما با سپاهان کمتر از یک فینال نیست

به گزارش آریا بلاگ، یونس شاکری، مهاجم تیم فوتبال پدیده شهر خودرو معتقد است که بازی هفته بیست ونهم تیمش برابر سپاهان به اندازه یک فینال اهمیت دارد.

شاکری: زدن گل 3 امتیازی همیشه جذاب است، اهمیت بازی ما با سپاهان کمتر از یک فینال نیست

یونس شاکری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به پیروزی تیمش برابر سایپا گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و انگیزه مان برای دریافت سه امتیاز بیشتر از سایپا بود. البته با حریف سرسختی بازی داشتیم و مهم این بود که بهتر از موقعیت ها استفاده کردیم. قبل از بازی با سپاهان، مهم بود که در این بازی برنده شویم و حال باید به خوبی آماده بازی با سپاهان شویم که برای پدیده بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

مهاجم تیم فوتبال پدیده شهر خودرو درباره گل سه امتیازی تیمش برابر سایپا تأکید کرد: خرسندم که برای تیمم تأثیرگذار بودم. زدن گل سه امتیازی همیشه جذاب و خرسند کننده است. البته بچه های تیم زحمت کشیدند و همه در موفقیت پدیده نقش دارند. دو بازی دیگر باقی مانده است و امیدوارم در بازی های بعدی هم برای تیمم بازیکن تأثیرگذاری باشم.

وی همچنین در مورد دیدار تیمش برابر سپاهان نیز گفت: بازی سختی داریم، چون سپاهانی ها برای قهرمان شدن دنبال برد هستند. البته ما در زمین خودمان بازی می کنیم و از حمایت هواداران هم بهره می بریم. ما استقلال را در زمین خودمان شکست دادیم و می توانیم برابر سپاهان هم نتیجه بگیریم. اهمیت این بازی کمتر از یک فینال نیست و برای اینکه سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم باید به پیروزی برسیم. این برد می تواند در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ، امتیازهای ما را از سپاهان بیشتر کند.

شاکری همچنین در پایان شرح داد: امسال فراتر از حد انتظار نتیجه گرفتیم. دریافت سهمیه آسیا کمترین چیزی است که شایستگی اش را داریم. امیدوارم در پایان فصل جواب محبت و حمایت هواداران پدیده را بدهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 122

به "شاکری: زدن گل 3 امتیازی همیشه جذاب است، اهمیت بازی ما با سپاهان کمتر از یک فینال نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاکری: زدن گل 3 امتیازی همیشه جذاب است، اهمیت بازی ما با سپاهان کمتر از یک فینال نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید