AFC: استقلالِ 10 نفره گام مهمی برای نایب قهرمانی برداشت

به گزارش آریا بلاگ، سایت رسمی AFC نوشت که شاگردان فرهاد مجیدی با شکست سپاهان، گامی حیاتی برای نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال برداشت.

AFC: استقلالِ 10 نفره گام مهمی برای نایب قهرمانی برداشت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی با تیتر استقلالِ 10 نفره بُردی کلیدی به دست آورد، به بررسی نتایج مهم دیدارهای هفته بیست وهفتم لیگ برتر فوتبال پرداخت.

AFC نوشت: پرسپولیس پیشتر قهرمانی خود را جشن گرفت، اما رقیب همشهری آنها یعنی استقلال پس از شکست 2 بر یک سپاهان، گام بسیار مهمی برای به خاتمه رساندن فصل در جایگاه دوم جدول برداشت.

پس از اخراج آرش رضاوند در دقیقه 44، تیم فرهاد مجیدی بیش از نیمی از مسابقه را با یک بازیکن کمتر سپری کرد اما پنالتی شیخ دیاباته و گل به خودی علی مصلح، سه امتیاز بسیار باارزش را برای استقلال تضمین کرد.

استقلال تنها تیم نیمه بالایی جدول بود که این هفته پیروز شد. تراکتور پس از تساوی بدون گل مقابل پیکان به رتبه سوم جدول رسید و شکست سپاهان نیز این تیم را به رده چهارم رساند.

در آن سوی جدول، تیم خاتمهی جدولی شاهین بوشهر با برتری 2 بر صفر مقابل تیم رده چهاردهمی پارس جنوبی که بسیار به آن نیاز داشت، امید خود را برای بقا در لیگ برتر زنده نگه داشت. این نتیجه، فاصله دو تیم را در فاصله سه هفته تا خاتمه رقابت ها به چهار امتیاز رساند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4046

به "AFC: استقلالِ 10 نفره گام مهمی برای نایب قهرمانی برداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC: استقلالِ 10 نفره گام مهمی برای نایب قهرمانی برداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید