نامجو مطلق: درخواست مجیدی از گل محمدی صحت ندارد ، استقلال شرایط خوبی دارد

به گزارش آریا بلاگ، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما کادرفنی هم یک برنامه ریزی کردیم و درخواست برگزاری بازی را بعد از لیگ قهرمانان داده بودیم. مسلما این درخواست و برنامه ریزی را باشگاه پرسپولیس هم داده بود.

نامجو مطلق: درخواست مجیدی از گل محمدی صحت ندارد ، استقلال شرایط خوبی دارد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دربی جام حذفی گفت: این بازی برای ما و طرفداران جذابیت خاصی دارد. قبل از اینکه درباره دربی صحبت کنم، باید درباره جو رسانه ای که قبل از آن رخ داد درباره بحث یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی صحبت شد، شرح بدهم.

او ادامه داد: اصلا این موضوع صحت ندارد. با توجه به اینکه تیمی که به فینال می رود باید 13 شهریور بازی کند و بعد از آن در تاریخ 20 شهریور وارد دوحه برای لیگ قهرمانان گردد و بازی های فشرده ای را پشت سر بگذارد و یک چالش عظیم برای ما محسوب می شد.

نامجومطبق گفت: ما کادرفنی هم یک برنامه ریزی کردیم و درخواست برگزاری بازی را بعد از لیگ قهرمانان داده بودیم. مسلما این درخواست و برنامه ریزی را باشگاه پرسپولیس هم داده بود. مسلما با این شرایط برای تیم های ایرانی در آسیا شرایط سخت خواهد بود. برای اینکه فینال 13 شهریور برگزار می گردد و در لیگ یک فرسایشی شرایط سخت می گردد. احتیاج به این بود که یک استراحت خوب به بازیکنان داده گردد. تیمی که به فینال جام حذفی می رسد یک روز هم نمی تواند به بازیکنان استراحت بدهد و شرایط سخت خواهد شد.

مربی تیم استقلال با انتقاد از فدراسیون فوتبال اضافه نمود: با این حال فدراسیون هیچ کمکی به تیم هایی که نماینده ایران هستند نکرد. با این حال ما این شرایط را می پذیریم و با تمام توان وارد زمین می شویم. ما پرسپولیس را بررسی کردیم و می دانیم تیم خوبی است. استقلال هم این روزها شرایط خوبی دارد. علیرغم اینکه دو سه بازیکن مصدوم داریم که تاثیر خواهد گذاشت اما اینقدر بازیکن جوان و خوب داریم که می تواند نبود این بازیکنان را پوشش دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4361

به "نامجو مطلق: درخواست مجیدی از گل محمدی صحت ندارد ، استقلال شرایط خوبی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجو مطلق: درخواست مجیدی از گل محمدی صحت ندارد ، استقلال شرایط خوبی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید