شمارشگر معجزه آسا! این اپلیکیشن می تواند انبوهی از چیزها را تنها در یک لحظه برایتان با دقت بالا بشمارد

به گزارش آریا بلاگ، انسان ها شمارش گرهای خوبی نیستند. به همین دلیل ریاضی اختراع شد تا کارها ساده تر گردد ولی همزمان دشوارتر شد؛ سپس کامپیوترها را اختراع کردیم تا محاسبات ریاضی را برای ما انجام دهند. اکنون، پس از هزاران سال محاسبه و شمارش به اپلیکیشن CountThings from Photos رسیدیم. به نظر می رسد اینجا دیگر سرانجام راه باشد و همه انسان ها تبدیل به محاسبه گرهای حرفه ای شوند.

شمارشگر معجزه آسا! این اپلیکیشن می تواند انبوهی از چیزها را تنها در یک لحظه برایتان با دقت بالا بشمارد

می توانیم اپلیکیشن CountThings را یک نسخه واقعی از صحنه های معروف فیلم Rain Man بدانیم؛ اگرچه دارای ویژگی ها و مشخصات فناوری های نوین امروزی است.

در واقع اپلیکیشن Rain Man برای مصارف صنعتی مستقیم ساخته شده است و می تواند از روی تصاویر ثابت مبتنی بر الگوهای از پیش تعریف شده، عملیات های محاسباتی و تجزیه و تحلیل را انجام دهد. مهارت این اپلیکیشن در شمردن و محاسبه چیزهایی است که ذهن ما در آن نقطه ناتوان است.

شمارش چوب های چیده شده در یک کامیون مثال خوبی است. معمولا مغز ما از شماره حلقه چوب های نامنظم انباشته شده روی هم عاجز است یا این کار مستلزم زمان و حوصله بالا است که کار را سخت می نماید. چوب ها در ردیف ها و ستون های منظم و مرتب قرار ندارند و مغز ما فقط می تواند ردیف ها و ستون های مرتب را سریعا شمارش کند. اپلیکیشن CountThings می تواند با استفاده از الگوهایی که آموزش دیده؛ در عرض چند ثانیه تمام حلقه های چوب را شمارش کند.

رایگان نیست ولی ارزان تر از اپ های صنعتی دیگر است

از آن جایی که اپلیکیشن CountThings یک ابزار صنعتی است؛ پس رایگان نیست ولی در مقایسه با دیگر اپ های صنعتی ارزان تر است. خریدهای درون برنامه ای این اپلیکیشن برای شمارش چیزها از 20 دلار آغاز شده و تا 120 دلار بالا می رود. بعضی از اپلیکیشن های سازمانی و صنعتی برای 24 ساعت 20 دلار قیمت دارند و برای یک سال 2 هزار دلار هستند.

اگر می خواهید با گوشی تلفن تان چیزهای زیادی را بشمارید؛ این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید و بعد چند اسکن رایگان بگیرید تا قدرت آن ظاهر گردد. اگرچه در شمارش چیزهای تکراری و منظم بسیار عالی عمل می نماید ولی هنوز در بعضی الگوهای شمارشی بسیار پیچیده می تواند فریب بخورد.

مثلا به راحتی می تواند تمام کلیدهای صفحه کلید کامپیوتر را بشمارد به جز کلید فاصله یا اینکه در شمارش چند پیچ به هم ریخته روی میزکار اشتباه می نماید؛ چون بعضی از پیچ ها روی یکدیگر افتاده یا زیر پیچ های رویی پنهان شده بودند.

بنابراین، هنگام کار با این اپلیکیشن باید الگوهای مختلف را آزمایش کنید تا الگوهای مناسب برای خودتان پیدا شوند. با کمی آزمایش و خطا می توانید بفهمید این اپلیکیشن برای شما ارزش خرید دارد یا خیر!

اپلیکیشن CountThings from Photos را به طور رایگان برای دستگاه های اندرویدی و iOS به ترتیب از گوگل پلی و اپ استور اپل دانلود کنید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7165

به "شمارشگر معجزه آسا! این اپلیکیشن می تواند انبوهی از چیزها را تنها در یک لحظه برایتان با دقت بالا بشمارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمارشگر معجزه آسا! این اپلیکیشن می تواند انبوهی از چیزها را تنها در یک لحظه برایتان با دقت بالا بشمارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید