صدراعظم اتریش: موج سوم و سخت کرونایی در اروپا پیش بینی می گردد

به گزارش آریا بلاگ، صدراعظم اتریش موج سوم سخت کرونایی را برای اروپا پیش بینی نموده اعمال قرنطینه جدیدی در کشورش برای مهار این بیماری را بعید ندانست.

صدراعظم اتریش: موج سوم و سخت کرونایی در اروپا پیش بینی می گردد

با ما سفر کنید و با ارزان ترین تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سباستین کورتس، صدراعظم اتریش در گفتگویی با روزنامه اتریشی کرونن سایتونگ درباره این مسئله که آیا شما واکسن کرونا را تزریق نموده اید؟ گفت: متأسفانه خیر، چرا که واکسن در زمان حاضر بسیار محدود است و افراد مسن و گروه های خطر در اولویت دریافت واکسن قرار دارند، من در اولین فرصت واکسن خواهم زد.

وی از اعتماد خود به واکسن کرونا سخن گفته تأکید کرد که از این مسئله راضی است که از این طریق زندگی افراد سالخورده بدون همه محدودیت ها دوباره به حالت نرمال برمی شود.

کورتس از کوشش دولت و اروپا برای خرید واکسن های بیشتر و سرعت دادن بیشتر به فرایند واکسیناسیون اطلاع داده افزایش چشمگیر آمار مبتلایان در پاییز را یک چالش عظیم برای همه و وزارتخانه دانست و در عین حال از همکاری خوب در این زمینه اطلاع داد.

وی چند ماه آینده را به دلیل هوای سرد و سیستم ایمنی ضعیف افراد ماه های سخت و طاقت فرسای کرونایی دانست و با اشاره به اینکه موج سوم کرونا بعضی کشورها را در بر گرفته است شرایط مشابهی را در انتظار بقیه کشورها هم دانسته تأکید کرد که مدتی طول می کشد تا گروه های حساس واکسینه شوند.

وی اضافه کرد: من تا تابستان انتظار بهبود اوضاع و تنش زدایی را ندارم.

وی اعمال قرنطینه چهارمی در کشورش را هم بعید ندانسته گفت: در آخرین شورای اروپایی در بروکسل بسیاری درباره وقوع موج سوم کرونا با قدرت بیشتری که در آن شمار مبتلایان به شدت افزایش یابد هشدار دادند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

کورتس در ادامه گفت: ما باید بخش های مراقبت های ویژه را برای این منظور آماده کنیم و از به وجود آمدن شرایطی برای اولویت بندی درمان بیماران جلوگیری کنیم، این همچنان هدف ما بوده و هست. خیلی چیزها به این مسئله بستگی دارد که ما چگونه به وسیله نظم و قواعد بتوانیم آمار مبتلایان را تحت کنترل درآوریم، در این میان بعضی فاکتورها وجود دارد که ما نمی توانیم آن ها را تحت تأثیر قرار دهیم مانند ویروس جهش یافته کرونا در انگلیس و یا طولانی بودن دوران زمستان.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

اتریش هم مانند دیگر کشورهای اروپایی به شدت تحت تأثیر بحران کرونا قرار گرفته است و در موج دوم کرونا آمار مبتلایان در این کشور به شدت افزایش پیدا نموده است و مقامات این اتحادیه برای مهار این بحران قرنطینه سراسری دومی را در دستور کار قرار داده اند.

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در اتریش 365768 نفر به کرونا مبتلا شده و 6324 نفر هم بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5694

به "صدراعظم اتریش: موج سوم و سخت کرونایی در اروپا پیش بینی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدراعظم اتریش: موج سوم و سخت کرونایی در اروپا پیش بینی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید