عاشوری: غیبت مقابل فولاد برای من ناراحت کننده است، بدترین اتفاق این بود که اخراج شوم

به گزارش آریا بلاگ، علی اصغر عاشوری، هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران غیبتش را در بازی با فولاد خوزستان اتفاقی ناراحت کننده توصیف کرد.

عاشوری: غیبت مقابل فولاد برای من ناراحت کننده است، بدترین اتفاق این بود که اخراج شوم

علی اصغر عاشوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به حاشیه های بازی با پارس جنوبی و اخراجش در این مسابقه گفت: من به هیچ عنوان دوست نداشتم چنین اتفاقی رخ دهد. در صحنه ای که اخراج شدم، پشت من به بازیکن حریف بود و دید کامل نداشتم. ضمناً عمدی هم در خطا کردن نداشتم. متأسفانه در این بازی اخراج شدم و شرایط هم برای تیم ما سخت شد. البته داوری هم در این بازی تا حدودی ما را اذیت کرد. انتظارمان از داوران این است که با دقت بیشتری سوت بزنند.

وی که بازی با فولاد خوزستان تیم سابقش را از دست داده است، در این مورد گفت: غیبت مقابل فولاد واقعاً برای من ناراحت کننده است. در بازی با پارس جنوبی بدترین اتفاق این بود که از زمین مسابقه اخراج شوم. خیلی دوست داشتم در بازی با فولاد به میدان بروم، ولی این طور نشد. امیدوارم که نساجی در این بازی به برد برسد.

هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران در خاتمه گفت: بازی با فولاد برای ما بسیار مهم است. در چند بازی خوب امتیاز نگرفتیم و حالا باید در این بازی جبران کنیم. ما میزبان هستیم و باید از این شرایط بهترین استفاده را ببریم. ما مقابل فولاد محکوم به برد هستیم و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 82

به "عاشوری: غیبت مقابل فولاد برای من ناراحت کننده است، بدترین اتفاق این بود که اخراج شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاشوری: غیبت مقابل فولاد برای من ناراحت کننده است، بدترین اتفاق این بود که اخراج شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید