فعالیت بازاریابان گردشگری و صنایع دستی اصفهان در 12 کشور دنیا

به گزارش آریا بلاگ، معاون هماهنگی امور مالی استاندار و رئیس شورای سیاست گذاری توسعه گردشگری اصفهان هم زمان با هفته پژوهش و فناوری در دومین همایش سالانه گردشگری محور توسعه پایدار، گفت: در راستای دستیابی به توسعه پایدار، به همت شورای سیاست گذاری توسعه گردشگری استان، اکنون حوزه بازاریابی شورا، با حمایت و فعالیت فعالان گردشگری و صنایع دستی استان، در 12 کشور دنیا فعال شده اند.

فعالیت بازاریابان گردشگری و صنایع دستی اصفهان در 12 کشور دنیا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان، امروز 26 آذر 98، همزمان با هفته پژوهش و فناوری، سومین همایش علمی و فنی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با مشارکت دانشگاه صنعتی اصفهان در تالار شیخ بهایی این دانشگاه با حضور دانشجویان و فعالان گردشگری استان برگزار گردید.

در آیین افتتاح این همایش، سید حسن قاضی عسگر، معاون هماهنگی امور مالی استاندار و رئیس شورای سیاستگذاری گردشگری گفت: امروزه گردشگری یکی از مهم ترین صنایعی است که به توسعه متوازن جوامع می پردازد.

او با اشاره به اهمیت پرداختن به گردشگری به ویژه در استانداری اصفهان، توضیح داد: با توجه به بند 44 قانون عملکرد استانداری ها، همکاری و تسهیل در زمینه سازی مناسب برای جذب گردشگران داخلی و خارجی و تسهیل امور مربوط به آن با سایر دستگاه های اجرایی از وظایف استانداری هاست، لذا بر این اساس در طی سال های 1397 و 1398، شورای سیاست گذاری گردشگری استان در حوزه معاونت هماهنگی امور مالی استانداری با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، ایجاد شده است.

قاضی عسگر در ادامه به کارنمودهای این شورا اشاره نمود و گفت: با توجه به لزوم دست یابی به توسعه پایدار استان از منظر گردشگری کوشش نموده ایم تا اقدامات متعددی را در دو حوزه صنایع دستی و گردشگری به انجام برسانیم که از آن جمله می توان به فعالیت بازاریابان اصفهانی در دو حوزه صنایع دستی و گردشگری برای بازاریابی محصولات صنایع دستی و معرفی جاذبه های اصفهان در 12 کشور دنیا از جمله آلمان، ایتالیا، انگلستان، هلند، سوئیس، اسپانیا، لبنان، ژاپن و چین اشاره نمود.

دست یابی به توسعه پایدار با همگرایی نهادها تحقق می یابد

معاون هماهنگی امور مالی استانداری اصفهان در بخش دیگری از سخنانش به نقش ارگان ها و نهادهای دولتی در توسعه گردشگری اشاره نمود و گفت: خوشبختانه در سال های اخیر شاهد رشد گردشگری بوده ایم، لکن با توجه به عملکرد پراکنده نهادها، اعتقاد داریم دستیابی به توسعه پایدار اصفهان با همگرایی نهادها و ارگان ها محقق می گردد. لذا با تشکیل شورای سیاستگذاری استان اصفهان، به دنبال ایجاد همگرایی میان نهادها از یک سو و فراهم آوردن شرایط برای توسعه گردشگری همچون توسعه زیرساخت ها، توسعه فرهنگ و هنر و ایجاد نشاط در جامعه میزبان (اصفهان) از سوی دیگر هستیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1772

به "فعالیت بازاریابان گردشگری و صنایع دستی اصفهان در 12 کشور دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت بازاریابان گردشگری و صنایع دستی اصفهان در 12 کشور دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید