قول صالحی امیری به ملی پوشان تکواندو برای پرداخت پاداش قهرمانی آسیا

به گزارش آریا بلاگ، ملی پوشان تکواندو در جریان بازدید رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی، از وی درخواست کردند، پاداش مربوط به قهرمانی آسیای 2 سال پیش به آن ها پرداخت گردد.

قول صالحی امیری به ملی پوشان تکواندو برای پرداخت پاداش قهرمانی آسیا

برای سفر با قیمت تور پوکت لحظه آخری همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران، رضا صالحی امیری در حاشیه مراسم عزاداری ایام فاطمیه از اردوی تیم ملی تکواندو که در آموزشگاه ملی المپیک برپا بود، بازدید کرد. در این بازدید فریبرز عسگری در پاسخ به پرسش صالحی امیری مبنی بر این که شرایط تکواندو چگونه است. گفت: خدا را شکر شرایط خوب است. مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو داریم که در لبنان بر گزار می گردد، البته رقابت های آسیایی کم از مسابقات جهانی ندارد چرا که کره ای ها با قدرت در این مسابقات حضور دارند.

صالحی امیری نیز در واکنش به این موضوع گفت: اگر مسئله ای هست به من بگویید. شما خیلی خوب پیش می روید.

فریبرز عسگری به نمایندگی از تیم تکواندو گفت: مسائل که همواره هست اما سعی می کنیم بدون توجه به مسائل کارمان را انجام دهیم. رشته ما پر برخورد است و نیاز به چسب های خیلی باکیفیت داریم.

صالحی امیری نیز پاسخ داد: لیست بدهید که چه چیزی نیاز دارید بچه های پزشکی تهیه می نمایند. مصرف شش ماهه خود را بگویید.

یکی از تکواندو کارها نیز به نمایندگی از سایر ملی پوشان گفت: جوایز دو سال پیش قهرمانی آسیا را ندادند و صالحی امیری در جواب گفت: برنامه این است که ان شاءالله تا سرانجام سال پرداخت گردد. این که ما توجیه کنیم مشکل بودجه داریم توجیه خوبی نیست. از زحمات شما متشکرم و هر مسئله ای باشد سعی می کنیم حل گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1944

به "قول صالحی امیری به ملی پوشان تکواندو برای پرداخت پاداش قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول صالحی امیری به ملی پوشان تکواندو برای پرداخت پاداش قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید