محسن یگانه پیشنهاد نیم میلیون دلاری را رد کرد

به گزارش آریا بلاگ، آرش حسینی مدیر رسانه ای محسن یگانه شنبه شب 12 بهمن ماه در گفتگو با برنامه پشت صحنه رادیو تهران با اشاره به برخی حاشیه هایی که پیرامون سفر اخیر این خواننده به خارج از کشور پیش آمده، گفت: اگر معنی مهاجرت این باشد که برای همیشه محسن یگانه خارج از کشور بماند و دیگر به ایران برنگردد، قطعاً این طور نیست. این رفت بی برگشتی نیست و محسن یگانه به زودی به ایران برمی گردد.

محسن یگانه پیشنهاد نیم میلیون دلاری را رد کرد

حسینی درباره شایعات مربوط به ضرر 15 میلیاردی این خواننده توضیح داد: قبلا یک بار این مبلغ را چهار میلیارد تومان اعلام کردند، حالا این مبلغ روی 15 میلیارد تومان است و من نمی دانم بعد از این محسن یگانه قرار است چه خانه ای و با چه قیمتی خریداری کند؟ اصلاً چنین مبالغی نبوده است. حالا اگر محسن یگانه ملکی خریده و اگر اتفاقاتی در زندگی شخصی اش افتاده که می تواند در زندگی شخصی هر کس پیش بیاید، فکر می کنم صحبت درباره آن حرفه ای نیست.

وی اضافه نمود: می گویند 15 میلیارد تومان از محسن یگانه کلاهبرداری شده، محسن یگانه ناراحت شده، کنسرت هایش در ایران را کنسل کرده و به کانادا رفته است. چون سرمایه اش را از دست داده است. کسی که 15 میلیارد تومان کل سرمایه اش را از دست می دهد، با این نرخ دلار، آیا به کانادا مهاجرت می کند و کنسرت هایش را به منبع درآمدش در کنسرت ها را تعطیل می کند؟

مدیر رسانه ای محسن یگانه اظهار کرد: می گویند یگانه برمی گردد که کنسرت برگزار کند، اما او این روحیه را ندارد و حرفه اش را کاسبی نمی بیند. کما اینکه حدود یک ماه پیش محسن یگانه برای تور خارج از کشورش پیشنهاد نیم میلیون دلاری داشته و آن را رد کرده است. محسن یگانه ای که ویدیواش الان پربازدید ترین ویدیوی ایرانی در اینترنت است، قطعاً آن طرف خواهان زیاد دارد. او نیاز ندارد که به اینجا صرفاً برای برگزاری کنسرت برگردد، پول جمع کند و آن طرف برود. رابطه محسن یگانه با هوادارانش عاطفی است و بسیاری می دانند که او نمی تواند این دلتنگی را زیاد تحمل کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2696

به "محسن یگانه پیشنهاد نیم میلیون دلاری را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن یگانه پیشنهاد نیم میلیون دلاری را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید