مربی پاختاکور: کارت قرمز و گل زودهنگام پرسپولیس ما را نابود کرد

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، پیتر هویسترا مربی تیم فوتبال پاختاکور در نشست خبری بعد از بازی تیم های پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان گفت: کارت قرمز بازی را نابود کرد. من دقیقاً متوجه نشدم که چه اتفاقی افتاد و باید آن صحنه را دوباره ببینم. در کل آن کارت قرمز شیرازه تیم ما را از هم پاشید.

مربی پاختاکور: کارت قرمز و گل زودهنگام پرسپولیس ما را نابود کرد

وی ادامه داد: کاپیتان ما معمولا ستاره ما است و از اینکه آن کارت قرمز زودهنگام را گرفت خود را مقصر می داند. شاید داور باید به جای کارت قرمز، کارت زرد می داد. صحنه مشابهی در بازی اول رخ داد که داور کارت قرمز نداد و بازیکن خاطی را با کارت زرد مجازات کرد.

مربی تیم پاختاکور افزود: آن گل زود هنگام نیمه دوم تمام امید ما را نابود کرد. من به بازیکنانم افتخار می کنم که در این رقابت ها چهره خوبی از خود و فوتبال ازبکستان به نمایش گذاشتند.

وی در سرانجام گفت: در مورد VAR باید بگویم که نمی دانم چرا از این مرحله به کار برده می شود، این استاندارد دوگانه در مسابقات ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس امروز پنجشنبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیروز شد با دو گل عیسی آل کثیر تیم پاختاکور ازبکستان را شکست بدهد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4622

به "مربی پاختاکور: کارت قرمز و گل زودهنگام پرسپولیس ما را نابود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی پاختاکور: کارت قرمز و گل زودهنگام پرسپولیس ما را نابود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید