مردم کشور های منطقه دست آمریکا را از حقوق کشورشان کوتاه کنند

به گزارش آریا بلاگ، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل علوم پزشکی شیراز در بیانیه ای گفت: نقش آمریکا در عراق و لبنان و خیانت به مردم این کشور ها واضح است. مردم کشور های منطقه در قطع کردن دست آمریکا به حقوق کشورشان کوتاهی نکنند.

مردم کشور های منطقه دست آمریکا را از حقوق کشورشان کوتاه کنند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت یوم الله 13 آبان در بیانیه ای اظهار داشت: روز 13 آبان ماه که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده، یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران یعنی تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، شهادت و زخمی شدن تعدادی از دانش آموزان در 13 آبان 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 است.

متن بیانیه به شرح زیر است:

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) و بدست آمدن اسناد محرمانه که نشان دهنده خباثت های دولت آمریکا نسبت به مردم ایران بود، علاوه بر در هم شکستن اُبهت ظاهری و هیمنه خودساخته آمریکایی ها در جهان، نشان داد توطئه دشمنان علیه ملت ایران حتی پس از سقوط رژیم استبدادی پایان نیافته و بر لزوم آگاهی و مبارزه دائمی با استکبار جهانی صحه گذاشت.

در چهلمین سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تحریم حداکثری دولت آمریکا علیه مردم ایران، نسل کشی در خاورمیانه توسط رژیم های وابسته به آمریکا، تشکیل و استفاده گروهک های تروریستی مثل داعش بخش کوچکی از خباثت های دولت آمریکاست.

امروزه نقش سفارت آمریکا در عراق و لبنان در خیانت به مردم این کشور ها و به اغتشاش کشاندن و انحراف تظاهرات به حق مردم عراق و لبنان واضح است و امید است مردم کشور های منطقه نیز در قطع کردن دست رژیم ظالم آمریکا به حقوق و منابع کشورشان کوتاهی نکنند.

رقم خوردن یوم الله 13 آبان ماه توسط دانشجویان که توسط امام خمینی (ره) به عنوان انقلاب دوم یاد شد نشان دهنده نقش مهم دانشجویان درجامعه است، افزایش کینه و دشمنی دولت آمریکا علیه مردم ایران و تحت فشار قرار دادن مردم با تحریم های حداکثری، فریب ساده اندیشان داخلی با سرابی به نام اینستکس به کمک همپیمانان اروپایی اش و تلاش برای تحمیل کنوانسیون های استعماری پالرمو و cft که حلقه کامل کننده توافق سراسر خسارت بار برجام است نشان از ضرورت حضور، آگاهی بخشی و تلاش دانشجویان در مبارزه با استکبار جهانی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1168

به "مردم کشور های منطقه دست آمریکا را از حقوق کشورشان کوتاه کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم کشور های منطقه دست آمریکا را از حقوق کشورشان کوتاه کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید