معرفی سامانه جستجوی هوشمند مهاجرت تحصیلی

به گزارش آریا بلاگ، سـامـانـه جسـتجوی هـوشـمند مـهاجـرت تـحصیلی بـا در نـظر گـرفـت اطلاعات اولـیه ای کـه در فیلد های مختلف آن وارد میکنید، دوره های مبتنی بر شرایط شما در هر4 کشور هدف ، یعنی تحصیل در سوئد نروژ دانمارک و هلند را پیشنھاد میکند.

معرفی سامانه جستجوی هوشمند مهاجرت تحصیلی

و کـارشـناسـان مـا پـس از بـررسـی پـرونـده شـما بـرای مـشاوره رایـگان و جـوابـگویـی سـوالت شما متقاضیان گرامی با شماره تماس وارد شده تماس میگیرند.

در نـظر داشـته بـاشـید جـواب دهـی و پـیگیری مـطلوب زمـانـی حـاصـل مـیشود کـه شـما لـطفا اطـلعـات ورودی مـورد نـظر را اعـم از اسـم و فـامـیل شـماره تـماس آدرس ایـمیل و مـقطع تحصیلی را به درستی وارد نموده باشید.

در فیلد نام و نام خانوادگی نام صحیح متقاضی را وارد کنید، شرایط تاھل جھت اطلاع کارشناسان برای آشنایی با موقعیت مھاجرت شما و آنالیز کشورھای که ویزا ھمراه صادر مینمایند بسیار یاری میکند.

در قسمت معین کردن مدرک پس از انتخاب مقطع لیسانس و فوق لیسانس و ... دپارتمان ھای متفاوت رشته ھای کشاورزی و جنگل داری ، علوم پایھ، علوم انسانی ،تربیت بدنی، ھنر و طراحی و معماری ، تجارت و مدیریت و حسابداری، مھندسی و فناوری، پزشکی و بھداشت و پرستاری و علوم اجتماعی تفکیک شده اند . که باز برای انتخاب دانشگاه ھای پذیرای شما مھم می باشد.

منظور از بخش بودجه سالیانه ھمان ھزینه تحصیل و زندگی در کشور مورد نظر و تمکن اقتصادی ای است که شما توانایی تامین و ارائه آن را برای اقدام به مھاجرت دارید.

جھت آنالیز دانش زبان انگلیسی شما پس از کلیک کردن مدرک زبان را دارم ، نمره مدرک خود را وارد کنید به طور مثال 5.5. فقط کسانی که رشته تحصیلی آنھا لیسانس زبان انگلیسی است و مدرک زبان ندارند حتما

گزینه لیسانس زبان را در بخش مدرک زبان تیک بزنند.

زیرا این کاربران بدون ارائه مدرک زبان میتوانند برای رشته management Tourist و رشته ھایی مثل کامپیوتر و IT مستقیما پذیرش بگیرند.و اگر آیلتس 5.7 ارائه بدھند مستقیما برای مستر زبان اقدام مینمایند.

در انتھا بر روی درخواست مشاوره دارم کلیک کنید و درخواست خود را ثبت فرمایید تا مشاوران ما تا 72 ساعت اینده با شما ارتباط بر قرار نمایند.

پس از ارسال درخواست خود اگر مجددا برای آنالیز شرایط خود به صورت دیگری میخواھید اقدام کنید میتوانید با گزینه برگشت به سایت مجددا وارد سامانه ھوشمند شوید.

ھمچنین در نظر داشته باشید که این سامانه در حال توسعه ھست و در حال حاضر شرایط شما را در چھار کشور سوئد ، نروژ، ھلند و دانمارک مورد آنالیز قرار میدھد و در آینده کشور ھای ھدف دیگر موسسه اعزام دانشجو Eustudy به آن اضافه خواھند شد.

ما در کشور سوئد، امکان کار دانشجویی ، کار سفید را برای شما عزیزان تضمین میکنیم.

علاوه بر آن ھم اگر متاھل ھستید ویزای ھمراه ھمزمان به راحتی برای کشور سوئد قابل دریافت است، این کشور امکان تحصیل رایگان فرزندانتان را به علاوه کلاس ھای آموزشی زبان سوئدی فراھم میکند به ھمراه اجازه کار 20 ساعت در ھفته برای دانشجو و 40 ساعت برای ھمراه شما.

ھمچنین در کشورھلند دانشگاه ھا به صورت مستقیم ھماھنگی ھای لازم را با سفارت انجام داده و شما بدون مصاحبه با سفارت در تمام مقاطع تحصیلی قادر به اپلای خواھید بود.

تحصیل در ھلند به خاطر کیفیت بالا و رویکرد بین المللی اش شناخته شده است. این کشور بیشترین تعداد دوره ھای آموزشی به زبان انگلیسی را در کل قاره اروپا ارائه می دھد که این موضوع این کشور را به کشور بسیار جذابی برای دانشجویان خارجی تبدیل نموده است ھلند بخشی از سرزمین ھای اصلی اروپا محسوب میشود که در بخش غربی آن واقع شده است. این کشور خط ساحلی پھناوری با دریای شمال دارد و با کشور ھای آلمان و بلژیک ھم مرز است، ھمچنین اولین کشور غیر انگلیسی زبان بود که کورس ھای درسی مختلفی را با زبان انگلیسی به دانشجویان بین المللی ارائه میداد.

دانشجویان بین المللی در این کشور می توانند به زبان ھای ھلندی و انگلیسی تحصیل نمایند.

در نروژ تحصیل شما در تمام مقاطع رایگان است و در این کشور ھم ھمراه ھمزمان با شما اجازه درخواست دارد.

تحصیل در نروژ به این دلیل گزینه خوبی است که یک کشور اسکاندیناوی توسعه یافته و پیشرو در عصر علم و ارتباطات است و بخاطر شهرت زیادی که در عرصه تحقیق بدست آورده پیشنهاد بسیار خوبی برای هر دانش آموز بین الللی است.

یکی از بھترین مزیت ھای تحصیل در نروژ که میتوان به آن اشاره نمود استقبال از دانشجویان خارجی و رویکرد مساوات طلبانه برای آموزش عالی است و به ھمین دلیل است که این کشور در حال حاضر میزبان 8000 دانشجوی خارجی در سطوح مختلف تحصیل می باشد.

کشور دانمارک در رنکینگ جھانی در مقام پنجم از نظر رفاه اجتماعی قرار گرفته است ودر راس شاخص آموزش سازمان ملل واقع شده است ، مدارک دانشگاھی این کشور در کل جهان دارای اعتبارمی باشد. در نتیجه تحصیل در دانمارک و دانشگاه ھای دانمارک میتواند فرصت خوبی برای پیدا کردن شغل بھتر و آینده ای روشن تر برای شما باشد.

با توجه به اینکه 90 %مردم دانمارک به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند لذا ادامه تحصیل در دانمارک در بسیاری از رشته ھا در مقاطع مختلف به زبان انگلیسی می باشد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همگردی
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4814

به "معرفی سامانه جستجوی هوشمند مهاجرت تحصیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سامانه جستجوی هوشمند مهاجرت تحصیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید