منتظر برنامه اتحادیه جهانی کشتی هستیم، مردم کرونا را جدی بگیرند

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمدحسین محمدیان در خصوص فرایند آماده سازی خود گفت: ابتدا سال نو را به تمامی هموطنان عزیزم تبریک می گویم. هر روز یک جلسه تمرین می کنم تا آمادگی جسمانی خود را حفظ کنم. تمرینات را در شهر ساری و در منزل انجام می دهم و بعضی از اوقات با یکی از دوستان با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی تمرین انجام می دهم.

منتظر برنامه اتحادیه جهانی کشتی هستیم، مردم کرونا را جدی بگیرند

وی در خصوص تعویق بازیهای المپیک گفت: یک سال و چند ماه تا برگزاری المپیک زمان مانده و قطعاً برنامه آماده سازی ما برای حضور در این رقابت ها عوض می گردد. باید صبر کرد تا ببینیم اتحادیه دنیای در هفته های آینده چه برنامه ای را برای کسب سهمیه اعلام می نماید و همچنین اردوها از چه زمانی برگزار می گردد، که تمام این موارد، مستلزم از بین رفتن ویروس کرونا است.

دارنده مدال برنز دنیا در سرانجام در خصوص شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: از مردم می خواهم که کرونا را جدی بگیرند. درحال حاضر در شهرمان هر روز چند نفر به دلیل این بیماری جان خود را از دست می دهند، ولی خیلی ها هنوز که هنوز است کرونا را جدی نگرفته اند و استانهای شمالی هم شلوغ شده است. تا ما نخواهیم که این ویروس از بین بروند، تاریخ ماندگاری آن بیشتر شده و ادامه پیدا می نماید و شاید تا تابستان هم طول بکشد. از مردم می خواهم یک مدتی را در خانه بمانند تا این ویروس خطرناک از بین برود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2716

به "منتظر برنامه اتحادیه جهانی کشتی هستیم، مردم کرونا را جدی بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر برنامه اتحادیه جهانی کشتی هستیم، مردم کرونا را جدی بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید