مهلت 100 روزه مقتدی صدر به نخست وزیر جدید عراق

به گزارش آریا بلاگ، یک حساب کاربری نزدیک به رهبر جریان صدر در توئیتر، اطلاع داد که صدر به نخست وزیر جدید عراق، فرصت صد روزه داده است.

مهلت 100 روزه مقتدی صدر به نخست وزیر جدید عراق

به گزارش خبرنگاران از خبرگزاری فارس، حساب کاربری صالح العراقی در توئیتر که نزدیک به مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق است، از فرصت صدر به کابینه دید عراق اطلاع داد.

این حساب کاربری توئیت نموده است که به صدر گفته شده است که قبلا به اسلامگرایان، 100 روز فرصت دادید و امروز به الکاظمی (مدنی) مهلت نخواهد داد؟ که الصدر فورا به وی پاسخ داده است، میخواهد به الکاظمی نیز 100 روز فرصت دهد.

در این توئیت به نقل از صدر آمده است که وی، الکاظمی را شخص جدی در کار می بیند و ابراز امیدواری نموده است که به عشق کشور خود، قوت قلب داشته باشد.

کابینه الکاظمی از 18 اردیبهشت ماه جاری تشکیل شده است. پس از روی کار آمدن الکاظمی، بیشتر طیفهای سیاسی عراق از وی خواستند که مصوبه مجلس مبنی بر اخراج نظامیان تروریست آمریکایی از عراق را اجرایی کند.

سازمان بدر عراق یکی از سازمانهایی بود که تأکید کرد، کابینه الکاظمی باید به سمت اجرای مصوبه مجلس مبنی بر اخراج نیروهای خارجی از کشور، حرکت کند.

نخست وزیر عراق در جریان ملاقات خود با سفیر آمریکا در بغداد، بر ضرورت حفظ امنیت منطقه و دور نگه داشتن آن از خطرها تاکید نمود.

الکاظمی به سفیر آمریکا تاکید نمود که عراق هرگز نقطه آغاز تهدید کشورهای همسایه یا دوست نخواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3252

به "مهلت 100 روزه مقتدی صدر به نخست وزیر جدید عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت 100 روزه مقتدی صدر به نخست وزیر جدید عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید