ناگفته های خواندنی از نفرات برتر ریاضی و فنی

به گزارش آریا بلاگ، نفرات برتر رشته ریاضی از تجربیات جذاب خود در کنکور 98 گفتند.

ناگفته های خواندنی از نفرات برتر ریاضی و فنی

به گزارش خبرنگار ، دانا افاضلی رتبه سوم گروه علوم ریاضی گفت: از آبان سال 97 مطالعه را آغاز کردم؛ قصد دارم در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه تحصیل دهم؛ روزی 4 الی 8 ساعت در روز مطالعه می کردم.

رتبه سوم گروه علوم ریاضی با بیان اینکه 2 سال متوالی در المپیاد شرکت نموده است، گفت: در کلاس های یاری آموزشی شرکت نکردم اما در آزمون های سنجش شرکت کردم. استرس خیلی نداشتم و تنها استرسم در سر جلسه امتحان بود؛ یاری پدر و مادرم بسیار در قبولی تاثیر داشت.

رتبه ششم ریاضی و فنی: از منابع زیادی برای قبولی یاری گرفتم

ارشان دلیلی، رتبه ششم ریاضی و فنی ضمن اظهار خوشحالی اعلام کرد: قصد دارم ادامه تحصیل دهم و در رشته مهندسی کامپیوتر بتوانم خود را قوی کنم. برای رسیدن به این قبولی کوشش های بسیاری کردم و از منابع زیادی برای قبولی یاری گرفتم.

فاطمه جعفری، رتبه هشتم ریاضی و فنی با بیان اینکه میخواهد در رشته مهندسی برق ادامه تحصیل دهد، گفت: در سال یازدهم آغاز به مطالعه نموده و کلاسهای آموزشی متفاوتی را در برنامه قبولی خود قرار داده است.

رتبه نهم ریاضی و فنی: از فضای مجازی دور بودم

مهران منتظر، رتبه نهم ریاضی و فنی با بیان اینکه برای قبولی در کنکور بیش از سه سال زحمت کشیدم، گفت: کوششهای بی وقفه ای برای قبولی در کنکور داشتم که حتی گوشی ام سوخت اما نرفتم که مجدد گوشی بخرم و خود را سرگرم تفریحات مجازی نکردم.

ناگفته های خواندنی از نفرات برتر تجربی

او اضافه کرد: تنها به فکر درس خواندن بودم و در آزمونهای مختلفی شرکت کردم. در نظر دارم در رشته مهندسی برق ادامه تحصیل دهم و اگر خدا بخواهد شرکت بزنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 340

به "ناگفته های خواندنی از نفرات برتر ریاضی و فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگفته های خواندنی از نفرات برتر ریاضی و فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید