نخستین تصاویر واقعی از گوشی مقرون به صرفه Realme C35

به گزارش آریا بلاگ، به تازگی تصاویر زنده گوشی ارزان قیمت Realme C35 منتشر شده است. این تصاویر طراحی پنل پشتی این گوشی را افشا کرده است.

نخستین تصاویر واقعی از گوشی مقرون به صرفه Realme C35

به گزارش خبرنگاران، برند ریلمی، گوشی هوشمند ارزان قیمت Realme C35 را در 10 فوریه (21 بهمن) در بازار تایلند عرضه خواهد کرد. اکنون، پیش از عرضه رسمی تصاویر زنده این گوشی هوشمند منتشر شده است.

در این تصاویر می توانیم Realme C35 را در دو رنگ سبز و مشکی ببینیم. این مطلب کاملا با رندر هایی که پیشتر منتشر شده بود، مطابقت دارد. علاوه بر این، طراحی پنل پشتی نیز قابل مشاهده است. این گوشی هوشمند دارای سیستم دوربین پنل پشتی سه گانه با جزیره دوربین است. این شکل طراحی در حقیقت از گوشی پرچمدار Realme 9 Pro الهام گرفته شده است.

دو سنسور این دوربین به صورت عمودی بالا و پایین هم قرار گرفته اند و سنسور سوم در سمت راست دو لنز دیگر دیده می شود. به نظر می رسد گوشی پشتی براق دارد.

قبلا متوجه شدیم که این گوشی هوشمند دارای دوربین 50 مگاپیکسلی است. بنابراین، از بین این سه سنسور، لنز اصلی یک لنز 50 مگاپیکسلی خواهد بود. اگرچه طراحی پنل جلویی گوشی قابل مشاهده نیست، رندر ها و همچنین شایعاتی که پیشتر منتشر شده اند، وجود یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را تایید می کنند. نمایشگر این دستگاه دارای یک بریدگی قطره ای در بالا است. با توجه به ارزان قیمت بودن این گوشی، پیش بینی می شود که نمایشگر دستگاه یک پنل LCD باشد.

گوشی Realme C35 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و انتظار می رود که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی کند. این دستگاه دارای یک دکمه پاور در سمت راست قاب است که به عنوان اسکنر اثر انگشت کناری هم قرار می گیرد.

این دستگاه با تراشه UNISOC T616 عرضه می شود و دارای 4 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی است. گوشی Realme C35 روی سیستم عامل اندروید 11 اجرا می شود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 9570

به "نخستین تصاویر واقعی از گوشی مقرون به صرفه Realme C35" امتیاز دهید

1 کاربر به "نخستین تصاویر واقعی از گوشی مقرون به صرفه Realme C35" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تصاویر واقعی از گوشی مقرون به صرفه Realme C35"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید